Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
10.08.2016
Žáčci, žáci, studenti… i přes všechny moderní přístroje ICT je nejen ve školství, ale v životě samém nepostradatelným vhodný psací nástroj a jeho správné používání. S nástupem dětí, teenagerů a mladých dospělých do škol všeho druhu věnujeme jeho výběru potřebnou pozornost.
Nevybrat ten
správný nástroj z nabídky více než tisíce
položek není prakticky ani možné. Na prvním místě jsou tužky,
kterými začnou prvňáčci. Právě u nich je nesmírně důležité se věnovat správnému
úchopu psacího náčiní, jak jsme o něm psali už před třemi roky. Text věnovaný značkovým
psacím potřebám jsme pojednali jako malou oslavu kultury ručního
psaní a k tehdejším, stále živým odkazům na značky Parker, Waterman, Charles Dickens, Lamy a Mark Twain jsme
letos v květnu mohli přidat psací a kancelářské potřeby legendárního mága Pierre
Cardin. Na jmenované lahůdky si malí žáčci samozřejmě počkají, mohli
by se k nim však dostat talentovaní studenti jako k odměně za
dosavadní výborné studijní výsledky. Ať už jde o propisovačky, rollery či
plnicí pera, jsou mezi nimi cenově
přístupné položky i exkluzivní varianty pro syny a dcery nejvýznamnějších
obchodních partnerů, stejně jako pro ně samé.
Není důvod reklamní psací potřeby nepojmout jako
téma dalšího dílu komoditního seriálu. Roky nás provázejí statistikami,
koneckonců i tou zatím poslední. Jsou
dlouhodobou dvojkou na trhu reklamních a
dárkových předmětů a z historického hlediska také jedním
z nejstarších nástrojů, používaných lidmi.
Pomineme-li
rydla a pisátka k vyrývání znaků a starodávných písem do hliněných či
voskových tabulek ve východních starověkých civilizacích, psací náčiní
v našem pojetí, kdy jím je nanášena tekutina, poprvé používali písaři ve
Starém Egyptě. Je to už asi 4000 let, kdy první člověk za tím účelem seřízl
ptačí pero. Tento nástroj se pak táhnul dějinami až do poloviny 19. století.
Pokusy nahradit jej moderním materiálem samozřejmě byly už dříve, ale teprve
technický pokrok umožnil přesnou výrobu ocelového namáčecího pera, které ptačí
brk odsunulo do historie.
Dalším
krokem byla plnicí
pera s otci stvořiteli G. S. Parkerem a L. E. Watermanem,
zažívající boom po 1. světové válce a jejichž sláva se vrací v podobě
jedinečných dárkových předmětů.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.