Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
02.08.2016
Hlavním ukazatelem vývoje trhu reklamních a dárkových předmětů v USA je, že prodeje opět vzrostly. Sdělují to data asociace PPAI, která je zveřejnila ve své studii Industry Sales Summary pro rok 2015. Co dalšího zajímavého přinášejí?
V prosinci
loňského roku jsme poprvé nahlédli do stejnojmenného materiálu za rok 2014 a
zjistili, že od 2010 v USA setrvale stoupají objemy prodejů reklamních a dárkových předmětů. Loňský
rok nebyl výjimkou, trh byl se svými 20,81 miliardami USD rekordní a meziroční
nárůst proti 2014 činil 766 milionů dolarů!
S již pravidelně rostoucím trhem bychom si nevystačili, zajímavější
jsou trendy či změny u některých druhů reklamních a dárkových předmětů.
V prosinci jsme o reklamním textilu
psali jako o reklamní superstar. Jeho prodeje od 2009 do 2013 sice klesaly,
ovšem během následujících pouhých dvou let posílil jeho podíl na celkovém trhu 3DR
o 4,2 % na 32,04 %. Zvyšující se kvalita zvláště značkového textilu
je zárukou, že přibližně třetinový podíl hegemona trhu zůstane zachován. Od textilu
k dalším kategoriím reklamních a dárkových předmětů je co do prodejů
daleko a všechny se pohybují v jednotkách procent. Podívejme se na TOP 5.
V roce 2014 textil následovaly psací
potřeby s 8,99 % (2015 – 7,67 %), nápojové
nádobí se 7,63 % (7,54 %), reklamní tašky
se 7,45 % (7,67 %) a PC doplňky s 5,94
%. Ty vloni velkou pětku opustily s pádem na 4,17 % a nahradily je kancelářské potřeby s 5,04 %. Psací
potřeby za dva roky ztratily 2,75 % podílu na trhu, ale je předčasné mluvit o
trvalejším poklesu tržní dvojky, která se nově o tuto pozici dělí se čtyřkou
roku 2014 – reklamními taškami.
V ostatních kategoriích nedochází ke změnám, u nichž bychom mohli
vidět změnu trendů, zatím jde jen o meziroční výkyvy.
Pro první graf jsme zvolili vlastní výpočet průměrného poměru mezi nejprodávanějšími
kategoriemi a započítali údaje od roku 2007 do 2015. Do dlouhodobých TOP 5 se tak
vrátily kalendáře a diáře a naopak
z nich ke 3,5 % vypadl černý kůň posledních let - PC doplňky. Uveďme si pro zajímavost i
grafy s posledními dvěma jmenovanými druhy 3DR předmětů. Na rozdíl od nich a
reklamního textilu jsou ostatní kategorie bez tak dramatických výkyvů.
Takový pro vás může ostatně být i český trh reklamních a dárkových předmětů, zvolíte-li jejich spolehlivého dodavatele.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.