My máme trička, ó my se máme!

22.06.2016

Fenoménu jménem reklamní tričko se věnujeme trvale. Zřejmě nejvýrazněji tomu bylo před dvěma roky ve dvou navazujících článcích, ve kterých jsme uvedli mnoho informací z jeho „dějin“. Svým způsobem šlo o předchůdce komoditního seriálu, v němž se snažíme o kaleidoskop zajímavostí, nabídek, případně i statistických dat. Tak jsme například zmínili, že po psacích potřebách trička obsazují druhou pozici globálního lídra mezi nejpopulárnějšími reklamními a dárkovými předměty!

Co vše dalšího jsme zjistili? Že na světě se prodají 2 miliardy triček ročně, do Evropy se dostaly ve 2. světové válce s americkými vojáky, čisté bílé tričko se stalo symbolem rebelství díky filmu z roku 1955 Rebel bez příčiny, naopak v 70. letech punkeři začali nosit trička roztrhaná, speciální potisky se staly symbolem různých rockerských stylů i skateboardistů … vždy ale proces vyústil v módu a ta je spojena se značkovými oděvy. V rok starém článku aktuálně nemusíme měnit téměř nic (bohužel ani úvod o hokejovém mistrovství, týkající se čerstvě i fotbalu), pouze závěr s odkazem na značku Hanes, která opustila evropský trh a následně i naši nabídku. Naopak jsme v ní představili novou, italskou značku Payper, a pokud byla tehdy zmínka o 29 položkách, nyní jich je už 36, z toho 6 triček. Podíl všech triček v celkovém sortimentu reklamního textilu je dokonce větší - přibližně jedna ku pěti.

Když jsme zmínili styl triček různých společenství, měli bychom doplnit i stále početnější komunity, související s bouřlivých rozvojem ICT technologií a sociálních sítí. Existují geek a youtuberská trička, selfie či s pestrým výběrem hashtagů, ale dokonce trička antifacebooková. Vždy však záleží nejen na materiálu, střihu, barvě trička samého a motivu, ale také na použitých tiskových technikách. Stále častěji i na jejich kombinacích, díky nimž lze vytvořit unikátní reklamní oděvy pro komunity, zájmové spolky nebo fans sportovních klubů, stejně jako pro zaměstnance v rámci firemní kultury. Pak už je na místě zvolit ideální možnost výroby triček na míru, stejně jako dalších druhů reklamního textilu.

 

V dubnu 2014 týdeník Media&Marketing zveřejnil náš článek o člověku jako skvělém mediálním nástroji. Pro aktuální dobu si dovolíme upravit jeho název: Co si v létě vezmeš na sebe? Reklamu na tričku!

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie