Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
22.06.2016
Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.
Fenoménu jménem reklamní tričko
se věnujeme trvale. Zřejmě nejvýrazněji tomu bylo před dvěma roky ve dvou
navazujících článcích,
ve kterých jsme uvedli mnoho informací z jeho „dějin“. Svým způsobem šlo o
předchůdce komoditního seriálu, v němž se snažíme o kaleidoskop
zajímavostí, nabídek, případně i statistických dat. Tak jsme například zmínili,
že po psacích potřebách trička
obsazují druhou pozici globálního lídra mezi nejpopulárnějšími reklamními a dárkovými předměty!
Co vše dalšího jsme zjistili? Že na světě se prodají 2 miliardy triček
ročně, do Evropy se dostaly ve 2. světové válce s americkými vojáky, čisté
bílé tričko se stalo symbolem rebelství díky filmu z roku 1955 Rebel bez
příčiny, naopak v 70. letech punkeři začali nosit trička roztrhaná,
speciální potisky se staly symbolem různých rockerských stylů i skateboardistů
… vždy ale proces vyústil v módu a ta je spojena se značkovými oděvy. V rok starém článku
aktuálně nemusíme měnit téměř nic (bohužel ani úvod o hokejovém mistrovství, týkající se čerstvě i fotbalu),
pouze závěr s odkazem na značku Hanes, která opustila evropský trh a
následně i naši nabídku. Naopak jsme v ní představili novou, italskou
značku Payper,
a pokud byla tehdy zmínka o 29 položkách, nyní jich je už 36, z toho 6
triček. Podíl
všech triček v celkovém sortimentu reklamního textilu
je dokonce větší - přibližně jedna ku pěti.
Když jsme zmínili styl triček různých společenství, měli bychom
doplnit i stále početnější komunity, související s bouřlivých rozvojem ICT
technologií a sociálních sítí. Existují geek a youtuberská trička, selfie či
s pestrým výběrem hashtagů, ale dokonce trička antifacebooková. Vždy však
záleží nejen na materiálu, střihu, barvě trička samého a motivu, ale také na
použitých tiskových
technikách. Stále častěji i na jejich kombinacích, díky nimž lze
vytvořit unikátní reklamní oděvy pro komunity, zájmové spolky nebo fans
sportovních klubů, stejně jako pro zaměstnance v rámci firemní kultury.
Pak už je na místě zvolit ideální možnost výroby triček na míru, stejně jako
dalších druhů reklamního textilu.
V dubnu 2014 týdeník Media&Marketing zveřejnil náš
článek o člověku jako skvělém mediálním nástroji. Pro aktuální dobu
si dovolíme upravit jeho název: Co si v létě vezmeš na sebe? Reklamu na
tričku!
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.