Pokročilé
vyhledávání
 

My máme trička, ó my se máme!

22.06.2016

Na první četbu v první třídě si vzpomene asi každý. Zamíchat do legendárních vět trička jistě není žádný prohřešek, protože i ona jsou číslo jedna. Jako jedna z prvních voleb reklamních a dárkových předmětů zcela jistě, zvláště pak na začátku letní sezóny.

Fenoménu jménem reklamní tričko se věnujeme trvale. Zřejmě nejvýrazněji tomu bylo před dvěma roky ve dvou navazujících článcích, ve kterých jsme uvedli mnoho informací z jeho „dějin“. Svým způsobem šlo o předchůdce komoditního seriálu, v němž se snažíme o kaleidoskop zajímavostí, nabídek, případně i statistických dat. Tak jsme například zmínili, že po psacích potřebách trička obsazují druhou pozici globálního lídra mezi nejpopulárnějšími reklamními a dárkovými předměty!

Co vše dalšího jsme zjistili? Že na světě se prodají 2 miliardy triček ročně, do Evropy se dostaly ve 2. světové válce s americkými vojáky, čisté bílé tričko se stalo symbolem rebelství díky filmu z roku 1955 Rebel bez příčiny, naopak v 70. letech punkeři začali nosit trička roztrhaná, speciální potisky se staly symbolem různých rockerských stylů i skateboardistů … vždy ale proces vyústil v módu a ta je spojena se značkovými oděvy. V rok starém článku aktuálně nemusíme měnit téměř nic (bohužel ani úvod o hokejovém mistrovství, týkající se čerstvě i fotbalu), pouze závěr s odkazem na značku Hanes, která opustila evropský trh a následně i naši nabídku. Naopak jsme v ní představili novou, italskou značku Payper, a pokud byla tehdy zmínka o 29 položkách, nyní jich je už 36, z toho 6 triček. Podíl všech triček v celkovém sortimentu reklamního textilu je dokonce větší - přibližně jedna ku pěti.

Když jsme zmínili styl triček různých společenství, měli bychom doplnit i stále početnější komunity, související s bouřlivých rozvojem ICT technologií a sociálních sítí. Existují geek a youtuberská trička, selfie či s pestrým výběrem hashtagů, ale dokonce trička antifacebooková. Vždy však záleží nejen na materiálu, střihu, barvě trička samého a motivu, ale také na použitých tiskových technikách. Stále častěji i na jejich kombinacích, díky nimž lze vytvořit unikátní reklamní oděvy pro komunity, zájmové spolky nebo fans sportovních klubů, stejně jako pro zaměstnance v rámci firemní kultury. Pak už je na místě zvolit ideální možnost výroby triček na míru, stejně jako dalších druhů reklamního textilu.

V dubnu 2014 týdeník Media&Marketing zveřejnil náš článek o člověku jako skvělém mediálním nástroji. Pro aktuální dobu si dovolíme upravit jeho název: Co si v létě vezmeš na sebe? Reklamu na tričku!

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag