Pokročilé
vyhledávání
 

Z hokejových dresů do letní módy

26.05.2015

Mistrovství světa v hokeji je za námi a zima tak skončila i symbolicky. Fanoušci svlékli a uložili hokejové dresy, uschovali fandiče všeho druhu a dívají se k létu. Je čas vybírat vhodnou módu ze široké nabídky reklamního textilu.

Debaty o tom, zda náš tým mohl získat „alespoň“ bronz či nás měl obdarovat ještě zářivějším kovem, už necháme stranou. Je jisté, že hrál výborně, jen konkurence je stále silnější.

Raději se podíváme, čím vším lze obdarovat své cílové skupiny ze sortimentu módního reklamního textilu pro letní sezónu. Slovo móda je latinského původu a má dva významy – vzhled a pravidlo. Vzhled je při oblékání důležitý snad pro všechny lidi, ovšem jeho pravidla se v průběhu času mění a také navrací v podobě retrostylů. Různé komunity si postupně vycizelovaly svůj vlastní vzhled, ovšem mainstreamový módní styl se opírá o funkčnost a účelnost. Kdyby vedle estetických hledisek nebylo i těchto vlastností, těžko by reklamní textil tvořil celou třetinu reklamních a dárkových předmětů. Je-li jejich dodavatel profesionální agenturou, požaduje od odběratele v rámci zadání zakázky nejen informace o komunikačním projektu, pro který je oděv vybírán, ale též o vkusu a zájmech cílové skupiny. Výběr materiálu, barev, střihu, způsobu aplikace motivů, to vše vede k jedinému – aby měl obdarovaný z oděvu ten nejlepší dojem, rád a často ho nosil a působil v něm pozitivně také na ostatní lidi. Jen tak má reklamní sdělení dárce výrazný účinek nejen na obdarovaného, ale i jeho okolí.

Podle výzkumu Advertising Specialty Institute je sice hlavním důvodem ponechání si reklamního předmětu jeho účelnost (kolem 80 % respondentů), ale atraktivní vzhled na druhém místě (zhruba 30 %) se u módního textilu zcela určitě změní na sto procent. Spojení obou hledisek (účelnost a estetika) příjemci módních oděvů velice ocení i proto, že u reklamního textilu dominuje sortiment pro volný čas. Trička, polokošile, ale v případě zhoršeného letního počasí mikiny, bundy a další oděvy a doplňky, to vše obdarovaným musí prostě řečeno padnout a slušet, aby na sto procent byl chic i celý komunikační projekt.

Když mluvíme o módě, ta je více než s „no name“ produkty spojena se značkovým zbožím, a tak se na jeho nabídku v oboru reklamního textilu pojďme podívat.

Módní značkový reklamní textil:

Payper  - o nové oděvní značce v nabídce jsme psali nedávno. Dali jsme si úkol, že tuto u nás zatím méně známou italskou značku uvedeme na trh luxusního reklamního textilu. Jestliže dále uvedený Slazenger je jedinečným reprezentantem klasické ostrovní elegance, Payper nabídne více jižní kořeněné módy.

Schwarzwol Outdoor -  domácí značka nabízející ucelený systém produktů pro pobyt v přírodě a obecně volnočasové aktivity (sport, outdoor, kemping, grilování…) má podíl oděvů a jejich doplňků téměř přesně třetinový. Styl značky Schwarzwolf outdoor je nezaměnitelný, při vysoké účelnosti produktů velmi módní a jeho komunita se tak rozšiřuje.

Stedman – renomované americké značce se sídlem v Severní Karolíně jsme se již podrobně věnovali, a to i v souvislosti s nadcházející letní sezónou. Sortiment pro běžné nošení i sportovní a outdoorové aktivity je v podání značky Stedman elegantní, moderní a módní za všech okolností i počasí.  

Elevate – jde o mladou značku, založenou v roce 2006 v Kanadě. O čtyři roky později se stala partnerem zimních olympijských her v domovském Vancouveru a její logo je dokonce jejími motivy inspirované. Vybírat lze z odolných oděvů pro sport a další venkovní aktivity v optimálních a elegantních materiálových a střihových kombinacích. V sortimentu značky jsou také další, designově zajímavé předměty pro pobyt v přírodě a ve městě.

Slazenger – na rozdíl od mladé Elevate patří Slazenger k těm nejstarším oděvním značkám. Její vznik sahá dokonce až do závěru 19. století v Británii a historicky se tedy váže na klasické sporty, jakými jsou tenis a kriket. S tím souvisí i další sortiment - tašky na sportovní potřeby a další zavazadla, stylové kšiltovky, sluneční brýle či deštníky. Sortiment od triček po bundy je více sportovního, ovšem velmi elegantního střihu, od vypasovaných po volné varianty.

Hanes – na závěr jsme si symbolicky nechali značku, která ukončuje v Evropě svoji působnost. Se ztenčujícími se skladovými zásobami se její výrobky i přes doprodejové ceny stávají stále vzácnějšími. 

Je tedy čas objednávat. Právě teď.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag