Aktivní jaro a léto se Stedmanem

09.04.2015

Výrobky značky Stedman už několik let patří do velké pětky reklamního textilu na náročném trhu Evropy. Cílovým skupinám v komunikačních kampaních i při obdarovávání v rámci výjimečných osobních setkání má rozhodně co nabídnout. Sortimentní skladbu včetně používaných materiálů a účelu použití jsme naznačili už v úvodu, ovšem stojí za to si nabídku projít podrobněji. Představení značky jsme včetně výletu do její historie provedli v létě loňského roku. Jako každá významná společnost a značka má i Stedman svého otce zakladatele, kterým byla osobnost Severní Karolíny, podnikatel a filantrop William David Stedman. Víme, že vedle kvality produkce dbal o etické hodnoty a na společenskou odpovědnost (CSR) klade výrobce důraz v celém dodavatelsko-odběratelském řetězci dodnes.

Zmínili jsme také, že sortiment byl s ohledem na požadavky doby v roce 2013 rozšířen o řadu Stedman Active, a právě z 38 novinek značky jich dokonce 21 patří do této řady. Zatímco klasická reklamní trička jsou vyrobena většinou z přadené prstencové, případně organické bavlny, trička „Active“ jsou ze 100% ActiveDRY polyesteru cotton touch, který je na dotyk stejný jako bavlna, nebo ze 100% ActiveDRY polyester interlock. Funkčnost a komfortnost při pohybových aktivitách je to, o co jde u reklamního textilu Stedman Active především. Totéž platí i o mikinách této řady, kde materiálově jednoznačně vládne 100% polyesterový úplet ve více podobách: oboustranně česaný mikrofleece s protižmolkovou úpravou, stejně upravený pletený (knit) fleece, bonded fleece se speciální hladkou povrchovou úpravou, případně powder fleece.

Zapomenout na reklamní textil pro běžnější nošení by ovšem byla škoda. Zde mají významné místo polokošile z česané bavlny pique s reliéfovou strukturou povrchu imitující prošívání. Krátký či dlouhý rukáv, klasické nebo s výstřihem V-neck, ve více tradičních i módních barevných provedeních, s různými ozdobnými prvky (to platí o veškerém sortimentu Stedman), k výběru je pro všechny cílové skupiny. Klasické „flísky“ (a některé polokošile) jsou většinou ze směsových přízí v kombinacích polyester-bavlna, polyester-viskóza a za zmínku stojí i spodní prádlo ze směsi bavlna-elastan.

Vývoj kvalitních a trvanlivých materiálů je pro značku Stedman důležitým krokem ke stálému zvyšování hodnoty poměru kvality a cen a to se opět týká veškerého sortimentu značky.
Tak tedy, příjemný výběr.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie