Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
19.03.2018
V období kolem změny zimního času na letní a s diskuzí ohledně jeho zrušení, význam času jako fenoménu stoupá. Podívejme se na sortiment zařízení k jeho měření – reklamní a dárkové hodiny a hodinky.
Se čtvrtou dimenzí u 3D reklamy jsme si pohráli už v souvislosti
s cestovními
taškami, a označili tak cestovatelské emoce. Mnohem silnější pocity však
prožíváme s ubíhajícím časem, který mnozí fyzikové oním 4. rozměrem
skutečně dříve označovali.
V každém případě, výběru hodin
jako reklamního či dárkového předmětu
upozorňujícího obdarované na tok času, je dobré věnovat náležitou pozornost.
Z více než 120 položek lze vybírat na stoly i stěny kanceláří obchodních
partnerů a zaměstnanců jejich firem, stejně jako do domácností a na ruce snad
všech cílových skupin, a to i díky cenové vstřícnosti.
Také v tomto díle komoditního seriálu - v pořadí už
sedmadvacátém! – představíme strukturu celé nabídky:
Hodiny stolní, nástěnné,
náramkové hodinky, mechanické, digitální, řízené satelitem, cestovní
v pouzdře, budíky, s meteostanicí, s hydrometrem, teploměrem,
kalendářem, s měnícím se podsvícením, sportovní, se stopkami, design
retro, klasika, hi-tech; outdoorové, s GPS, plastové, hliníkové, nerezové,
se stojánkem na tužky, s fotorámečkem, s přísavkou, stojánky
s hodinami, pro zdravotní sestry, na vodní pohon, se solárním panelem, … a
jako lahůdku, dámské i pánské náramkové
hodinky značky Pierre Cardin.
Nástěnné
hodiny – třicítka položek má ve většině ideální kruhový tvar
s výjimkou několika hranatých a jedněch oválných. Na výběr jsou nástěnné hodiny pro všechny cílovky v
cenách něco přes sto až po necelých tisíc korun.
Stolní
hodiny a budíky – téměř padesát předmětů od ryze účelových stolních hodin a budíků (i jako
stojánky na psací potřeby) až po designové lahůdky jako manažerské dárky i
hračky v podobě ohebných panáčků.
Náramkové
hodinky – dvě desítky od rozdávaček po zmíněnou eleganci značky Pierre Cardin nebo špičkové sportovní a multisportovní hodinky v řádu do deseti tisíc
korun.
Meteostanice
– v současné době boomu multifunkčních zařízení je z třiceti položek každá
dobrým dárkem. A to nejen s ohledem na příznivé ceny meteostanic (všech s časomírou), ale jako u všech čtyř rubrik
i kvůli eleganci, designu či alespoň vkusnému provedení.
Měření času provází lidstvo od úsvitu jeho dějin a z počátku to
byly jen periodicky opakované přírodní jevy. Východ a západ Slunce či Měsíce a
jejich poloha na obloze však příliš „neřešily“ délky časových úseků. Těžko
říci, které byly dříve – přesýpací nebo
sluneční hodiny? Protože zarazit klacek do země ve stepi a sledovat stín bylo
jednodušší než konstrukce přesýpacího systému (natož se skleněnými nádobami),
patrně sluneční. První mechanické časoměrné zařízení s kyvadlem sestrojili mniši v Anglii a další
kvalitativní posun v měření času nastal až ve 20. století s využitím pravidelných kmitů atomů.
Z dávné staroslovanské historie prý pochází samotné slovo hodiny – hod,
god jako svátek, výročí, doba.
Pro data, která podpoří hodiny jako reklamní a dárkový předmět, se
podíváme do roku 2010: Mezi 3DR produkty, které respondenti tehdejších výzkumů
uváděli, že vlastní v kancelářích
a domácí kuchyni,
mají hodiny určitě významné místo. A protože moderním lidem na čase velmi
záleží, na logo či jiný motiv na hodinách
a hodinkách se obdarovaní dívají velmi často. Zkrátka, hodiny jsou praktický, estetický, cenově přijatelný, a tedy
ideální reklamní a dárkový předmět pro každého.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.