Pokročilé
vyhledávání
 

4. dimenze 3DR – čas

19.03.2018

V období kolem změny zimního času na letní a s diskuzí ohledně jeho zrušení, význam času jako fenoménu stoupá. Podívejme se na sortiment zařízení k jeho měření – reklamní a dárkové hodiny a hodinky.

Se čtvrtou dimenzí u 3D reklamy jsme si pohráli už v souvislosti s cestovními taškami, a označili tak cestovatelské emoce. Mnohem silnější pocity však prožíváme s ubíhajícím časem, který mnozí fyzikové oním 4. rozměrem skutečně dříve označovali.

V každém případě, výběru hodin jako reklamního či dárkového předmětu upozorňujícího obdarované na tok času, je dobré věnovat náležitou pozornost. Z více než 120 položek lze vybírat na stoly i stěny kanceláří obchodních partnerů a zaměstnanců jejich firem, stejně jako do domácností a na ruce snad všech cílových skupin, a to i díky cenové vstřícnosti.

Také v tomto díle komoditního seriálu - v pořadí už sedmadvacátém! – představíme strukturu celé nabídky:

Hodiny stolní, nástěnné, náramkové hodinky, mechanické, digitální, řízené satelitem, cestovní v pouzdře, budíky, s meteostanicí, s hydrometrem, teploměrem, kalendářem, s měnícím se podsvícením, sportovní, se stopkami, design retro, klasika, hi-tech; outdoorové, s GPS, plastové, hliníkové, nerezové, se stojánkem na tužky, s fotorámečkem, s přísavkou, stojánky s hodinami, pro zdravotní sestry, na vodní pohon, se solárním panelem, … a jako lahůdku, dámské i pánské náramkové hodinky značky Pierre Cardin.

Nástěnné hodiny – třicítka položek má ve většině ideální kruhový tvar s výjimkou několika hranatých a jedněch oválných. Na výběr jsou nástěnné hodiny pro všechny cílovky v cenách něco přes sto až po necelých tisíc korun.

Stolní hodiny a budíky – téměř padesát předmětů od ryze účelových stolních hodin a budíků (i jako stojánky na psací potřeby) až po designové lahůdky jako manažerské dárky i hračky v podobě ohebných panáčků.

Náramkové hodinky – dvě desítky od rozdávaček po zmíněnou eleganci značky Pierre Cardin nebo špičkové sportovní a multisportovní hodinky v řádu do deseti tisíc korun.

Meteostanice – v současné době boomu multifunkčních zařízení je z třiceti položek každá dobrým dárkem. A to nejen s ohledem na příznivé ceny meteostanic (všech s časomírou), ale jako u všech čtyř rubrik i kvůli eleganci, designu či alespoň vkusnému provedení.

Měření času provází lidstvo od úsvitu jeho dějin a z počátku to byly jen periodicky opakované přírodní jevy. Východ a západ Slunce či Měsíce a jejich poloha na obloze však příliš „neřešily“ délky časových úseků. Těžko říci, které byly dříve – přesýpací nebo sluneční hodiny? Protože zarazit klacek do země ve stepi a sledovat stín bylo jednodušší než konstrukce přesýpacího systému (natož se skleněnými nádobami), patrně sluneční. První mechanické časoměrné zařízení s kyvadlem sestrojili mniši v Anglii a další kvalitativní posun v měření času nastal až ve 20. století s využitím pravidelných kmitů atomů. Z dávné staroslovanské historie prý pochází samotné slovo hodiny – hod, god jako svátek, výročí, doba.

Pro data, která podpoří hodiny jako reklamní a dárkový předmět, se podíváme do roku 2010: Mezi 3DR produkty, které respondenti tehdejších výzkumů uváděli, že vlastní v kancelářích a domácí kuchyni, mají hodiny určitě významné místo. A protože moderním lidem na čase velmi záleží, na logo či jiný motiv na hodinách a hodinkách se obdarovaní dívají velmi často. Zkrátka, hodiny jsou praktický, estetický, cenově přijatelný, a tedy ideální reklamní a dárkový předmět pro každého.


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag