Pracovní prostor jako reklamní médium

12.11.2010

Data výzkumu PPAI a MarketTools se s koncem roku blíží ke svému závěru též. Poslední námi uvedené údaje se týkají toho, jak si 1005 amerických respondentů výzkumu vybavuje 3D předměty, které mají aktuálně na svém pracovišti.
K poměrně zajímavým výsledkům dojdeme, pokud čísla porovnáme s údaji „uvařenými“ v amerických kuchyních (viz předchozí text a graf). Na svém pracovišti má alespoň jeden 3D předmět 74 % dotazovaných (proti 91 %, kteří minimálně jeden předmět mají ve své kuchyni), zatímco jen 4 % (proti 7 %) uvedla předmětů více než deset. Od dvou do čtyř předmětů si z práce vybavuje 43 % respondentů (proti 52 %).
Asi nejpozoruhodnějším zjištěním je, že v práci nemá žádný reklamní nebo dárkový předmět téměř třikrát více dotázaných (26 %), než kolik jich nic nemá ve své kuchyni (9 %). Je pravděpodobné, že na to má vliv zaměstnavatel, ať již z titulu firemní kultury, bezpečnosti práce nebo udržení zákazníků, kteří by při návštěvě firmy jistě neradi viděli na stolech či zdech např. kalendáře své konkurence.
S kuchyní ve vlastním bytě se to má úplně jinak! Tam si může mít kdo chce, co chce, a také – kolik čeho chce. Pozorný čtenář si z grafů snadno spočítá, že v kanceláři má jeden až dva 3D předměty sice víc respondentů než v kuchyni (36 % proti 27 %), ale od tří předmětů včetně už nekompromisně vítězí kuchyně USA nad tamními pracovišti.
Na pracovních stolech a v kancelářích však nalezneme neporovnatelně širší sortiment předmětů. Vítězí pochopitelně psací potřeby. Informace z jiného okruhu otázek říká, že respondenti v posledních dvou letech dostávali nejvíce právě je (84 %), kdežto druhé v pořadí reklamní magnety dostávalo o 12 % méně. Na třetím místě jsou kalendáře a dále jmenujme už bez pořadí: kalkulačky, záložky, tašky, firemní propisky, svorky a sponky, sešívačky, hrnky na kávu i čaj, poznámkové bloky a diáře, stolní či nástěnné hodiny, podložky pod myš, antistresové pomůcky, nápojové automaty, odstraňovače chyb, hygienické ubrousky, dokonce svíčky a mnohé další najdeme v amerických kancelářích.
Sortiment 3D předmětů vhodných pro pracoviště je opravdu široký, jen je potřeba zvolit ty správné. Zamyslet se je také třeba nad otázkou, jak do nich vložit reklamní poselství decentním, ale stále efektivním způsobem. Rádi vám s výběrem i brandingem takových předmětů pro vaše zákazníky i zaměstnance poradíme.

Kolik 3D předmětů mají na svém pracovišti?
Graf_pocet_predmetu

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie