4D cestovní tašky

06.04.2017

Seriál o druzích reklamních předmětů se blíží k dvacátému jubileu, které oslavíme podobně jako desáté - nože – některou z výjimečných komodit. Cestovní taška by se jí určitě stát mohla, ale rozhodli jsme se jejím prostřednictvím té jubilejní udělat důstojné antré.

Praktické, odolné, krásné, designové, stylové - takové jsou cestovní tašky pro vaše obchodní partnery, zaměstnance i významné koncové zákazníky. Když jsme se v roce 2013 zabývali důvody, proč si obdarovaní 3DR předměty ponechávají, na prvním místě bylo využití (77 % v průměru). Jejich vzhled a pocit z vlastnění měly stejnou váhu – 29 %. Mezi deseti hlavními druhy předmětů se reklamní tašky držely zhruba uprostřed, ale určitě nebudeme řešit, jak se právě cestovní podílejí na výsledcích mezi všemi ostatními dárkovými taškami s vlastním potiskem – nákupními, plážovými, chladicími, aktovkami, brašnami přes rameno, na notebooky, city taškami, papírovými, plastovými, bavlněnými, jutovými, z netkaného textilu atd.

„Dotáhnout“ vzhled, styl, image obdarovaného lze výrobou oděvů i doplňků (tedy i cestovních tašek) reklamních tašky na míru, ovšem vzhledem k šíři nabídky je možné vše vyladit z katalogových položek, zvláště když mnohé z nich jsou ve více barevných provedeních.

A jak je to vlastně s původem tašky? Předcházel jí ranec, tedy kus kůže a později plátna svázaného uzlem. Nosili ho už staří Římané, ale slovo se k nám dostalo z němčiny, v níž das Ränzel neznamená nic jiného než batoh. Ani toto slovo prý není českého původu, nejspíš pochází opět z německého „bandtuch“, což doslova znamená „pruh plátna“ a šlo o název rance nošeného přes ruku. Od něho už nebylo vývojově k tašce daleko a jsme zase u němčiny, konkrétně die Tasche (sáček). Naše taška není zdrobnělinou, ale je prý odvozena ze staršího „tasca“, které Němci možná převzali od Katalánců, v jejichž jazyce slovo znamená „úkol“. Pak nás jistě napadne aktovka a … dost!

Pozornost věnovaná reklamním předmětům na míru cestovních tašek určitě stojí za námahu. Mějme na paměti, že jimi můžete velmi ovlivnit vztah obdarovaných k cestování samému. A tím pádem i jejich loajalitu k vám a vaší firmě. Čtvrtý rozměr 3D reklamy je zkrátka vždy na prvním místě.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie