Pokročilé
vyhledávání
 

4D cestovní tašky

06.04.2017

Cestovní taška je jako 3D předmět pro každého důležitým průvodcem při pohybu po zemském povrchu, s ohledem na velikost Země prakticky ve 2D. Skutečného cestovatele však zajímá směr a cíl cesty, tedy vlastně 1D. Vybrat tu správnou cestovní tašku cílové skupině je nesmírně zodpovědné, protože s cestováním obvykle bývají spojeny silné emoce – a ty jsou onou čtvrtou dimenzí.

Seriál o druzích reklamních a dárkových předmětů se blíží k dvacátému jubileu, které oslavíme podobně jako desáté - nože – některou z výjimečných komodit. Cestovní taška by se jí určitě stát mohla, ale rozhodli jsme se jejím prostřednictvím té jubilejní udělat důstojné antré.

Praktické, odolné, krásné, designové, stylové - takové jsou cestovní tašky pro vaše obchodní partnery, zaměstnance i významné koncové zákazníky. Když jsme se v roce 2013 zabývali důvody, proč si obdarovaní 3DR předměty ponechávají, na prvním místě bylo využití (77 % v průměru). Jejich vzhled a pocit z vlastnění měly stejnou váhu – 29 %. Mezi deseti hlavními druhy předmětů se reklamní tašky držely zhruba uprostřed, ale určitě nebudeme řešit, jak se právě cestovní podílejí na výsledcích mezi všemi ostatními taškami – nákupními, plážovými, chladicími, aktovkami, brašnami přes rameno, na notebooky, city taškami, papírovými, plastovými, bavlněnými, jutovými, z netkaného textilu atd.

„Dotáhnout“ vzhled, styl, image obdarovaného lze výrobou oděvů i doplňků (tedy i cestovních tašek) na míru, ovšem vzhledem k šíři nabídky je možné vše vyladit z katalogových položek, zvláště když mnohé z nich jsou ve více barevných provedeních.

A jak je to vlastně s původem tašky? Předcházel jí ranec, tedy kus kůže a později plátna svázaného uzlem. Nosili ho už staří Římané, ale slovo se k nám dostalo z němčiny, v níž das Ränzel neznamená nic jiného než batoh. Ani toto slovo prý není českého původu, nejspíš pochází opět z německého „bandtuch“, což doslova znamená „pruh plátna“ a šlo o název rance nošeného přes ruku. Od něho už nebylo vývojově k tašce daleko a jsme zase u němčiny, konkrétně die Tasche (sáček). Naše taška není zdrobnělinou, ale je prý odvozena ze staršího „tasca“, které Němci možná převzali od Katalánců, v jejichž jazyce slovo znamená „úkol“. Pak nás jistě napadne aktovka a … dost!

Pozornost věnovaná doslova tailor made výběru vhodných cestovních tašek určitě stojí za námahu. Mějme na paměti, že jimi můžete velmi ovlivnit vztah obdarovaných k cestování samému. A tím pádem i jejich loajalitu k vám a vaší firmě. Čtvrtý rozměr 3D reklamy je zkrátka vždy na prvním místě.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag