Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
06.04.2017
Cestovní taška je jako 3D předmět pro každého důležitým průvodcem při pohybu po zemském povrchu, s ohledem na velikost Země prakticky ve 2D. Skutečného cestovatele však zajímá směr a cíl cesty, tedy vlastně 1D. Vybrat tu správnou cestovní tašku cílové skupině je nesmírně zodpovědné, protože s cestováním obvykle bývají spojeny silné emoce – a ty jsou onou čtvrtou dimenzí.
Seriál o druzích reklamních a
dárkových předmětů se blíží k dvacátému jubileu, které oslavíme
podobně jako desáté - nože –
některou z výjimečných komodit. Cestovní
taška by se jí určitě stát mohla, ale rozhodli jsme se jejím
prostřednictvím té jubilejní udělat důstojné antré.
Praktické, odolné, krásné, designové, stylové - takové jsou cestovní tašky pro vaše obchodní
partnery, zaměstnance i významné koncové zákazníky. Když jsme se v roce
2013 zabývali důvody, proč si obdarovaní
3DR předměty ponechávají, na prvním místě bylo využití (77 % v průměru). Jejich vzhled a pocit
z vlastnění měly stejnou váhu – 29 %. Mezi deseti hlavními druhy
předmětů se reklamní tašky držely
zhruba uprostřed, ale určitě nebudeme řešit, jak se právě cestovní podílejí na
výsledcích mezi všemi ostatními taškami
– nákupními, plážovými, chladicími, aktovkami, brašnami přes rameno, na
notebooky, city taškami, papírovými, plastovými, bavlněnými, jutovými,
z netkaného textilu atd.
„Dotáhnout“ vzhled, styl, image obdarovaného lze výrobou oděvů i doplňků (tedy i cestovních
tašek) na míru,
ovšem vzhledem k šíři nabídky je možné vše vyladit z katalogových
položek, zvláště když mnohé z nich jsou ve více barevných provedeních.
A jak je to vlastně s původem tašky? Předcházel jí ranec, tedy
kus kůže a později plátna svázaného uzlem. Nosili ho už staří Římané, ale slovo
se k nám dostalo z němčiny, v níž das Ränzel neznamená nic
jiného než batoh. Ani toto slovo prý není českého původu, nejspíš pochází opět
z německého „bandtuch“, což doslova znamená „pruh plátna“ a šlo o název
rance nošeného přes ruku. Od něho už nebylo vývojově k tašce daleko a jsme
zase u němčiny, konkrétně die Tasche (sáček). Naše taška není zdrobnělinou, ale
je prý odvozena ze staršího „tasca“, které Němci možná převzali od Katalánců,
v jejichž jazyce slovo znamená „úkol“. Pak nás jistě napadne aktovka a …
dost!
Pozornost věnovaná doslova tailor
made výběru vhodných cestovních tašek určitě stojí za námahu. Mějme na
paměti, že jimi můžete velmi ovlivnit vztah obdarovaných k cestování samému.
A tím pádem i jejich loajalitu k vám a vaší firmě. Čtvrtý rozměr 3D
reklamy je zkrátka vždy na prvním místě.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.