Pokročilé
vyhledávání
 

Co s nimi udělají?

14.06.2010

V minulém e-zine jsme poprvé prezentovali výsledky výzkumu provedeného v loňském roce organizacemi PPAI a Market Tools, Inc. mezi 1005 Američany. Podívejme se na další zajímavé údaje.

V článku "Důvody proč si je nechávají" jsme se zabývali příčinami, které vedou respondenty k tomu, že se reklamního či dárkového předmětu nezbavují. Otázka „Proč si předmět ponecháváte?“ vlastně podrobněji zkoumá jen ty účastníky výzkumu, kteří tak opravdu učinili. Těmto údajům předchází obecnější rozbor přístupu k obdrženým produktům 3D reklamy.

Podívejme se tedy na všech 1005 respondentů, co udělají s 3D předměty poté, co je dostali. Celých 69 % uvedlo, že si je obvykle nechávají, pokud je budou používat. 36 % dotazovaných, kteří předmět nepotřebují, jej předává někomu dalšímu. Reklamní sdělení se tak přenáší na další příjemce v cílové skupině. Jen o jedno procento méně si produkt ponechává kvůli vztahu k dárci a 27 % tak činí z důvodu sympatií k reklamnímu poselství předmětu. Následující údaj se nepíše snadno, nicméně může být vnímán jako výzva všem, kteří se 3D reklamou zabývají: pětina dotázaných předmět nemilosrdně vyhodí, pokud jej nechce nebo nemůže využít. Jen o něco méně respondentů si nepamatuje druhy předmětů, které obdrželi. Je to poněkud zvláštní údaj, že?
K následné preferenci uzavření obchodu s dárcem se přiznalo sice „jen“ 16 % respondentů, ale zde musíme vzít v potaz ještě to, že další skupina obdarovaných tak činí bezděčně, aniž by si to uvědomovali, a nemalé množství bude i těch, kteří se takto otevřeně ke své „uplatitelnosti“ nechtěli přiznat. Pouze 9 % uvedlo, že si nemohou vzpomenout na firmu nebo produkt, jež od ní obdrželi před více než půlrokem.
Jak je vidět, údaje o důvodech ponechání si předmětu se nám v obou materiálech zajímavě doplňují. V dalším pátrání v tomto podrobném výzkumu se možná ještě detailněji dozvíme, proč si obdarovaní předměty neponechávají… a jak to změnit.

Co udělají obdarovaní s reklamním či dárkovým předmětem?

Ponechají, pokud využijí 69%
Předají, nevyužijí-li 36%
Ponechají (vztah k dárci) 35%
Ponechají (sympatie ke sdělení) 27%
Vyhodí, nevyužijí-li 20%
Zapomenou druhy předmětů, které obdrželi 17%
Preferují obchod s dárci 16%
Zapomenou po půlroce 9%

Co_s_nimi_udelaji_graf

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag