V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Důvody, proč si je nechávají

01.04.2010

Nechává kdo a co? Stále mluvíme o výzkumu PPAI a Market Tools, Inc. mezi 1005 Američany provedeném v loňském roce na téma – jak jinak – 3D reklama. Výsledek následující statistiky je vítězstvím hlediska praktičnosti.

Pokud jsme psali, že naprostá většina lidí ráda dostává reklamní a dárkové předměty, neměl by se tímto zjištěním zadavatel rozhodně uspokojit. Jak to tedy udělat, aby si příjemce předmět i ponechal? Téměř jistě se to podaří produktu, který vlastník bude moci využít. Tak praví 92 % dotázaných a nezabývejme se otázkou, zda jde o předmět obecného účelného využití nebo s perfektní znalostí klienta cílený dárek. Propisovačku nebo diář potřebuje opravdu asi každý, ale s cyklistickým dresem, navíc konkrétní velikosti, to je úplně jinak. Co procent se týká, následuje pád o celých šest desítek do oblasti emocí, jako je žádost či dokonce touha si předmět ponechat nebo jeho atraktivnost. Skupina pod dvacet procent začíná na předmětu jako nástroji reference, pokračuje jeho zábavným charakterem, loajalitou k dárci a končí na 14 % jedinečností předmětu.
Možná překvapivě nejsou peníze tentokrát až na prvním místě, protože hodnota předmětu vede k jeho ponechání jen u 7 % dotázaných a co už je snad na hranici statistické chyby je vzdělávací aspekt dárku, o tzv. ostatních důvodech nemluvě.
Proč a zda si vaše dárky nechávají vaši obchodní partneři nebo zaměstnanci? Víte to? Rádi o tom s vámi budeme mluvit.

 

                                               graf_dovody_novy

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag