Aktovky pro akta od A do Z

17.08.2017

Touto dobou obvykle prezentujeme blížící se začátek školního roku a s ním i širokou nabídku potřeb pro školáky a studenty. Vloni jsme se zaměřili na vhodné psací potřeby a byl z toho 14. díl komoditního seriálu. V tomto - už 22. díle - tedy probereme aktovky, ovšem nikoliv pro školáky, ale manažery a zaměstnance. Aktovek nabízíme přes tři desítky a výběr je od cen kolem stokoruny až po luxusní, značkové produkty. Ze studií a výzkumů - např. asociace PPAI - víme, že využití reklamních předmětů jako manažerských dárků je jedním z nejpřednějších komunikačních programů a nejefektivnější podporou k uzavření obchodů. Zbývá dobře vybrat a je z čeho:

Materiál – kůže, polyester, koženka, nylon, aktovky na notebooky, na tablety, vnější kapsy zajištěné elastickou páskou, návleky na pojízdný kufr, síťové kapsy na kabely a další příslušenství notebooků, otvory pro sluchátka, klopny s klasickým i bezpečnostním aktovkovým zámkem, přezkami, ve většině s nastavitelným popruhem přes rameno, s vnitřními i vnějšími kapsami na zip a suchý zip, s vaky z netkané textilie, s jednou a více přihrádkami či komorami, se zápisníkem, s kuličkovým perem,…

Aktovka hýbe nejen dobrými obchody, ale v historii tak činila i s politikou a následně uměním. To je případ slavné operace Mincemeat, v jejímž rámci byly nacistům podstrčeny konspirační materiály v aktovce „britského důstojníka“, jehož tělo bylo nalezeno na pobřeží Španělska. Díky nim se německé síly přesunuly do Řecka, Sardínie a na Korsiku a 9. července 1943 tak Angličané a Američané mohli provést invazi ze severní Afriky přes Sicílii do Itálie. Události byly natolik spletité a vzrušující, že v roce 1953 daly vzniknout knize „Muž, který nikdy nebyl“ a o tři roky později stejnojmennému filmu.

Současníkům bude možná známější operace Valkýra, která o rok později, dne 20. července 1944, měla připravit o život samotného Adolfa Hitlera. Role hlavního hrdiny v 9 let starém filmu, plukovníka von Stauffenberga, se ujal sám Tom Cruis a všichni víme, že v jeho aktovce, kterou položil metr od vůdce, nebyly jen dokumenty, ale výbušnina. Ta byla jednak slabá a tašku navíc někdo před výbuchem posunul a cíl přežil.

My nabízíme aktovky „jen“ k úspěšným obchodům. Tento druh tašek patří k elitě mezi více než osmi sty položkami reklamních tašek a jejich podíl na sortimentu s třetím místem na trhu reklamních a dárkových předmětů v USA (PPAI) je zřejmě nevýrazný. V 8,23 % (1. místo reklamní textil – 34,28 %, 2. místo nápojové nádobí – 9,45 %) se možná ztrácejí, ale v rukou vašich obchodních partnerů budou vidět a potvrzovat jejich statut.

HR přesuny jsou před námi, dejte jim správný směr tou pravou aktovkou.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie