Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
17.08.2017
Září je jedním z nejčastějších termínů nástupu do nového zaměstnání. Ať už jde o práci manuální nebo manažerskou, vhodné pracovní zavazadlo je žádoucí. Vždy by mělo být vizitkou svého majitele a reklama na ní je také jednou z nejviditelnějších. Tedy – aktovky, když ne na slavná akta X, tak alespoň od A do Z.
Touto dobou obvykle prezentujeme blížící se začátek školního roku a
s ním i širokou nabídku
potřeb pro školáky a studenty. Vloni jsme se zaměřili na vhodné psací potřeby
a byl z toho 14. díl komoditního seriálu. V tomto - už 22. díle -
tedy probereme aktovky,
ovšem nikoliv pro školáky, ale manažery a zaměstnance. Aktovek nabízíme přes
tři desítky a výběr je od cen kolem stokoruny až po luxusní, značkové produkty.
Ze studií a výzkumů - např. asociace PPAI - víme, že využití reklamních
předmětů jako manažerských dárků
je jedním z nejpřednějších komunikačních programů a nejefektivnější
podporou k uzavření obchodů. Zbývá dobře vybrat a je z čeho:
Materiál – kůže, polyester,
koženka, nylon, aktovky na notebooky, na tablety, vnější kapsy zajištěné
elastickou páskou, návleky na pojízdný kufr, síťové kapsy na kabely a další
příslušenství notebooků, otvory pro sluchátka, klopny s klasickým i
bezpečnostním aktovkovým zámkem, přezkami, ve většině s nastavitelným
popruhem přes rameno, s vnitřními i vnějšími kapsami na zip a suchý zip, s
vaky z netkané textilie, s jednou a více přihrádkami či komorami, se
zápisníkem, s kuličkovým perem,…
Aktovka hýbe nejen dobrými
obchody, ale v historii tak činila i s politikou a následně uměním. To je
případ slavné operace Mincemeat, v jejímž rámci byly nacistům podstrčeny
konspirační materiály v aktovce „britského důstojníka“, jehož tělo bylo
nalezeno na pobřeží Španělska. Díky nim se německé síly přesunuly do Řecka,
Sardínie a na Korsiku a 9. července 1943 tak Angličané a Američané mohli
provést invazi ze severní Afriky přes Sicílii do Itálie. Události byly natolik
spletité a vzrušující, že v roce 1953 daly vzniknout knize „Muž, který
nikdy nebyl“ a o tři roky později stejnojmennému filmu.
Současníkům
bude možná známější operace Valkýra, která o rok později, dne 20. července
1944, měla připravit o život samotného Adolfa Hitlera. Role hlavního hrdiny v 9
let starém filmu, plukovníka von Stauffenberga, se ujal sám Tom Cruis a všichni
víme, že v jeho aktovce, kterou položil metr od vůdce, nebyly jen
dokumenty, ale výbušnina. Ta byla jednak slabá a tašku navíc někdo před
výbuchem posunul a cíl přežil.
My
nabízíme aktovky „jen“ k úspěšným obchodům. Tento druh tašek patří
k elitě mezi více než osmi sty položkami reklamních
tašek a jejich podíl na sortimentu s třetím místem na trhu
reklamních a dárkových předmětů v USA (PPAI) je zřejmě nevýrazný.
V 8,23 % (1. místo reklamní textil – 34,28 %, 2. místo nápojové nádobí –
9,45 %) se možná ztrácejí, ale v rukou vašich obchodních partnerů budou
vidět a potvrzovat jejich statut.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.