Pokročilé
vyhledávání
 

Manažerské dárky podporují obchod

15.11.2016

Podle PPAI v USA v loňském roce vyhrály ve využití reklamních a dárkových předmětů v komunikačních programech - manažerské dárky. Jistě, když právě ony zásadně zvyšují šanci k uzavření obchodů. A pro spolupráci v novém roce jsou ideální příležitostí k obdarování obchodních partnerů právě vánoční svátky.

Z předloňského druhého místa s 11,72 % se vloni manažerské dárky tedy vyhouply s 13,37 % na čelo pelotonu 14 hlavních komunikačních programů. V září jsme napsali, že komunikační účel „světí“ 3DR prostředky a v grafu ukázali, že význam manažerských dárků od roku 2012 setrvale roste.

V rubrice Sezónní hity jsme reklamním a dárkovým předmětům pro obchodní partnery poskytli speciální místo. Mezi více než 50 položkami převažují luxusní psací potřeby, jejich soupravy a další varianty kancelářských potřeb značky Pierre Cardin, kterou jsme do svého portfolia značkových reklamních dárků získali v tomto roce. Kuličková pera, rollery, poznámkové bloky, USB flash disky, pouzdro na tablet, konferenční desky i sady těchto kvalitních a vkusných předmětů v luxusních krabičkách a s certifikáty pravosti – to vše s puncem jedinečnosti dosud žijícího, legendárního návrháře a designera Pierre Cardina.

Téměř čtyři desítky luxusních položek značky doplňují neméně krásné dárky v podobě peněženek z kvalitní kůže, designových powerbank a elegantních hodinek.

Nejen prací a kanceláří živ je obchodní partner a mnozí z vašich pro (nejen) vánoční stolování a pohodu jistě ocení produkty značky Vanilla Season. Je na světě už pět let a v novém katalogu nabízí pro potěšení z vaření, stolování a relaxace v šesti kategoriích dokonce 60 luxusních dárkových předmětů!

V srpnu jsme potomkům obchodních partnerů a jiných cílových skupin nabídli pro úspěšný školní rok širokou škálu psacích potřeb. Ty luxusní od značek Parker, Waterman, Charles Dickens, Lamy, Mark Twain a nově Pierre Cardin jsme k výběru poskytli také manažerům a již před třemi roky zdůraznili, že právě značkové psací potřeby se Vánocům líbí. Zavedené značky jsme také představili a zdůraznili význam psaní rukou.

V textech Aktualit v závěru často zopakujeme a podporujeme hlavní tvrzení, uváděná na začátku. Manažerské dárky skutečně podporují obchod a potvrdili jsme to prostřednictvím průzkumů organizací PPAI a Market Tools už před šesti roky. Realizovaný byznys s dárkem tehdy upřednostnilo před „bez“ 79 % respondentů! A protože se manažerské dárky podle výše uvedených čísel propracovaly na první místo v komunikačních programech, i obchodní spolupráce bude mít po předání reklamních dárků vyšší naději na úspěch. Prosím, udělejte si pohodlí a vybírejte.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag