V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Kalendáře a diáře – sezónní TOP ONE 3DR

29.09.2017

Tato významná kategorie sice ustoupila z TOP 5 reklamních a dárkových předmětů, ale nezapomínejme, že statistiky berou v úvahu tržby za celý rok. Je zde čas, kdy z osmého místa nám reklamní kalendáře a diáře vyrážejí na čelo 3DR pelotonu.

Reklamní kalendáře a diáře mají jako vloni opět ke třem stovkám položek, tedy výběr je veliký a hodnotný. Potkal je srovnatelný osud, jako divadlo po nástupu biografu nebo gramofonové desky po zavedení CD – s revolucí ICT nezmizely, jen změnily svoji pozici. I s rozvojem polygrafických technologií opustily podobu spotřebního, účelného předmětu a nabyly charakter manažerských dárků. To se týká obzvláště nástěnných kalendářů, kterých je k výběru kolem 150 druhů od necelé stokoruny za kus až po umělecké artefakty. Že široké škály témat lze vybrat s ohledem na zaměření vaší firmy či instituce, a pak už jen postačí aplikace loga, dalších motivů a informací a máte pro své obchodní partnery adekvátní dárek pro závěr roku. Samozřejmě lze zvolit výrobu na míru a darovat tailor made. Co témat se týká, podobně jsou na tom s jejich šíří kalendáře stolní od padesáti do sta korun za kus v téměř stovce různých položek.

Často zdůrazňujeme, jakou důležitost mají předměty, které se používají při jednáních: aktovky, vhodné psací potřeby, vizitkáře, slohy,…, a tedy i diáře, jichž je přes dvacet druhů. Z nich na ukázku vybereme ten nej za více než 200 korun – Diamante s elegantním povrchem desek. Výběr je od kapesních diářů přes formáty A6, A5 až k A4, a postrádá-li v nich váš obchodní partner místo na poznámky, potěšte ho kvalitním zápisníkem nebo diářem na míru.

Touto dobou se kalendářům a diářům věnujeme v aktualitách každoročně. Vloni jsme je coby sezónní prodejní 3DR jedničku ocenili jako skvělé médium, poskytující reklamu po celý rok. Do tehdejšího grafu přidáme jejich podíl na trhu reklamních a dárkových předmětů v USA za rok 2016 – 3,15 % - a dovolíme si prognózu, že mezi 3 až 4 % se tato komodita už zabydlela (od roku 2012 včetně – viz graf podle dat PPAI). Uvedli jsme o ní zas i nějaké zajímavosti a nejinak tomu bude dnes. Tentokrát si pohrajeme s datováním a začneme rovnou rokem 0 n. l. Že jste o něm neslyšeli? Je tomu tak – prvnímu roku našeho letopočtu bezprostředně předchází první rok před naším letopočtem. Pokud jste si uschovali kalendář či diář z roku 1990, máme pro vás dobrou zprávu: pro rok 2018 si nemusíte pořizovat nový, protože datování se opakuje každých 28 let! Při studování aktuálního kalendáře nebo diáře zjistíte, že rok začal v neděli a tou také končí. Další tedy začne v pondělí a tím logicky i skončí. To by znamenalo, že stejné datování by mělo být každých sedm let? Když ale vezmeme v úvahu přestupné roky po čtyřech letech, dostaneme se vynásobením k oněm 28 rokům…

Listovat papírovým kalendářem nebo diářem je prostě zážitek. Tento fenomén na pomezi 2D a 3D reklamy jsme před lety zařadili i do programu iMi Print, kde pro své cílovky najdete mnoho dalších praktických položek z papíru, ať už pro kanceláře, domácnosti nebo pro volný čas. Čas ozdobený krásným kalendářem nebo diářem.

kalendare_diare_trh_USA

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag