21.08.2024
SCHWARZWOLF slaví 25 let se vztyčenou hlavou hrdě vykračuje světem outdooru. Značka, která si dávno vydobyla pevnou pozici u řady milovníků pobytu v přírodě, navzdory tomu, že vlastně vznikla jako produkt, který měl původně „jen“ obohatit trh reklamních předmětů.
Zdálo se to jako dobrý nápad. V roce 1999 byl trh pořád ještě hladový a jednou z položek, která tu očividně chyběla, byly kvalitní, praktické a designově zajímavé kapesní nože. V iMi Partner nám nikdy nechybělo nadšení pro novoty. Zkušenosti s přímým dovozem zboží z Číny jsme už měli, takže to vypadalo jednoduše. Najdeme kvalitního výrobce, bouchneme tam logo, dovezeme a prodáme. Jenže jak se buduje značka? Značka musí být zapamatovatelná, logo jasně rozpoznatelné, balení splňovat spoustu náležitostí, zboží atestováno dle zákona, nastavení několika stupňové kontroly kvality,… a to jsme byli stále na začátku.
Název v němčině by mohl evokovat proslulou kvalitu zboží našich západních sousedů a vlk spojení s přírodou. A tak byl SCHWARZWOLF na světě. Zatím jen jako odvážný pokus s otázkou, zda tenhle nápad vůbec bude fungovat. Fungoval! Zpočátku zcela jistě ne kvůli značce, kterou nikdo neznal. Ani nemohl. Povedl se ale výběr zboží, které tu očekávanou kvalitu nejen připomínalo němčinou v názvu. Potvrzovalo ji užitnými vlastnostmi i životností v náročném provozu. Pomalu ale jistě se z pouhého názvu SCHWARZWOLF začala rodit skutečná značka. Značka, která měla dost odvahy se velmi brzy pustit i do vlastních designů, aby nože s obrázkem vyjícího vlka rychle překročily hranice jak České republiky, tak reklamního byznysu a začaly se objevovat i na pultech maloobchodů. Pokud jste houbaři, podívejte se dobře na nůž, který dáváte do košíku při každé vycházce do lesa. Není na čepeli náhodou maličký vlk?
A možná u vás nebydlí jen na houbařském náčiní. Rok od roku sortiment rostl a s ním i poptávka, která od nožů začala směrovat i k dalšímu jednoduchému vybavení na procházky do přírody. Přes multifunkční nářadí a butylky na něco ostřejšího do kapsy, až po kvalitní termosky, které si nezadaly (a nezadají) svými parametry s tím nejlepším, co je na trhu dostupné. A protože s jídlem roste chuť, začaly se mezi nově narozenými vlčaty objevovat stále komplikovanější výrobky jako třeba svítilny, brýle, dalekohledy. Zboží přibývalo tolik, že si SCHWARZWOLF mohl brzy dovolit vlastní katalog a udělat další odvážný krok. Tentokrát do oblasti kvalitního funkčního textilu, složitých batohů a dalšího vybavení. Černý vlk dospěl a začal kousat do konkurence.
Kvalita a funkčnost v kombinaci s vlastními zajímavými designy totiž současné vybavení se značkou SCHWARZWOLF řadí spíš do vyšší střední třídy, těsně pod značky orientované na vysoce profesionální použití, ale pořád ještě za velmi přijatelnou cenu. Navíc aktuální nabídka nezapomíná ani na ty, kteří se přírodou nepochybují výhradně po svých, ale nabízí řadu užitečných doplňků i cyklistům a nevynechává ani ty, kteří se vydají za sportem ve městě nebo chtějí používat praktické vybavení a oblečení třeba při cestě do práce. Prostě a jednoduše, vybrat si ze současné nabídky 132 položek může každý.
25 let SCHWARZWOLF roste a drží si svůj vysoko nastavený standard. Naše první položka, nůž Schwarzwolf Jaguár se stala evergreenem a díky svému klasickému designu se drží v naší kolekci až do dnes. Historicky nejoblíbenější položkou je však nůž Schwarzwolf STYX, kterého se prodalo už více než 240 tisíc kusů. Přidanou hodnotou je navíc zodpovědným přístup k udržitelnosti, protože u všech výrobků kompenzujeme uhlíkovou stopu pravidelným sázením nových stromů. Snažíme se přírodě vrátit vše, o co naší lidskou činností přichází.
Snad i ti skuteční vlci to ocení. I když na to mají podstatně méně času než ten náš. V zajetí se totiž mohu dožít maximálně 12 – 15 let, v přírodě ještě méně. Ten náš „Černý vlk“ už teď dokázal přežít mnohem déle a jak se zdá, má rozhodně na víc.
Nejhledanější dotazy
Kategorie