100% certifikovaný katalog

06.02.2018

Nabídka IMPRESSION2018 přesně odpovídá moderním požadavkům na reklamní a dárkové předměty tak, aby naplnily komunikační cíle firem, společností a institucí, pracujících ve smyslu CSR. Citujeme z katalogu:

Všechny reklamní předměty v tomto katalogu jsou certifikované. Reklamní produkty musí odpovídat striktním evropským zákonům a regulacím. Každý produkt má své specifické parametry, odpovídající těmto regulím. Naše produkty mají oficiální certifikát prokazující, že odpovídají evropským právům a regulacím (RoHS, REACH, WEEE, atd.), stejně jako společenské dohodě v oblasti propagačních předmětů. (vysvětlení zkratek v závěru)

Velkoryse pojatý katalog, jehož tištěnou verzi můžete získat kontaktováním svého obchodníka, obsahuje cca 1200 položek! Na začátku najdete popisy široké škály ikon, které doprovázejí předměty. Jmenujme například QR kódy u mnoha položek, jejichž naskenováním se dostanete k více než stovce videí, blíže informujících o nabízených produktech.

A jaké rubriky v katalogu IMPRESSION2018 najdete? Je jich celkem 10 a každá je uvedena tematickou koláží kreseb a fotografií s využitím statistických dat o výhodnosti propagačních produktů jako reklamního média. Samozřejmostí jsou i další ilustrace, které činí prohlídku katalogu ještě příjemnější.

Psací potřeby až do stránky 73 nabízejí plastová pera, pera se stylusem, hliníková či ekologická pera, zvýrazňovače, tužky a legrační pera a samozřejmě psací soupravy a kazety. A co napoví statistika? Že v Evropských metropolích je reklamní pero nejvýhodnějším a nejpopulárnějším reklamním předmětem (u 39 – 56 % jejich obyvatel).

V Kancelářských potřebách najdete až do stránky 129 poznámkové lístky, konferenční slohy, poznámkové bloky, pouzdra na karty, peněženky a další potřeby. Důležitou informací při rozhodování o volbě dárků pro obchodní partnery je fakt, že 61 % darovaných kancelářských potřeb zůstává na pracovištích. Reklamní motiv tak působí dlouhodobě.

Pod názvem Vychytávky se do strany 163 skrývají elektrozařízení, jako jsou powerbanky, příslušenství k telefonům a reproduktory, sluchátka, příslušenství k počítačům a meteostanice. Powerbanka se jako reklamní předmět velmi vyplatí, protože ji lze během životnosti užívat více než 1000x a tolikrát na obdarovaného působí i vaše logo.

Deštníky a doplňky do strany 189 nabízejí vedle skládacích, manuálních a automatických deštníků ponča, šály a čepice. Deštník? Celých 83 % obdarovaných ho uvítá právě z praktických důvodů, tedy ho i s vaším logem používají a jejich loajalitou si můžete být jisti!

Domácnost a vaření aneb reklamní gastronomie. 91 % lidí má ve své kuchyni reklamní předměty a možná jsou mezi nimi i čajové a kávové sety, předměty související s vínem a sýry, různé pomůcky do kuchyně a příslušenství i pro vytvoření správné domácí atmosféry. To vše do stránky 231.

Produkty denní potřeby nabízejí do str. 271 opravdu leccos a s tím souvisí i obecnější statistický údaj: alespoň jeden reklamní předmět vlastní 4/5 všech lidí. Patří k nim oblíbené klíčenky, protistresové pomůcky, bonbóny, peněženky, ale také bohatý sortiment kategorie kosmetika a předměty pro zdraví.

Tašky a cestovní potřeby na své titulce hlásají, že zatímco po shlédnutí TV reklamy si jméno inzerenta zapamatuje jen 7 % lidí, v případě reklamního předmětu je to 88 %! Týká se to i sportovních, nákupních či chladicích tašek, kufrů, batohů a samozřejmě i tašek na dokumenty či laptop. To vše do strany 357.

Reklamní a dárkové předměty pro Sport a volný čas do strany 410 obsahují nabídku populárních láhví na vodu, pomůcek pro grilování a piknik, plážové doplňky, čepice a dalekohledy. Ještě nejsme na konci a obrovský výčet produktů dává tušit, že reklamní produkty jsou jednou z nejdůležitějších forem reklamy.

V rubrice Svítilny, nářadí a bezpečnostní doplňky najdete až do str. 468 nepřeberné množství šikovných věcí souvisejících s automobilismem a cyklistikou, dále svítilny, nářadí a prostředky první pomoci. To víte, že darujete-li předmět pro zajištění bezpečí, obdarovaní si vaše logo či jiný motiv zapamatují z 82 %?

To nejlepší na konec – Hračky pro děti a hry. S ohledem na oblibu ICT technologií u dětí je na místě zdůraznit tvrzení z titulky rubriky, že 7 z 10 lidí vnímá online reklamu jako obtěžující, zatímco 8 z 10 rádo dostává reklamní předměty a dárky.

 

Že propagační předměty jsou vítané, je dobré mít vždy na paměti při výběru mediálních nástrojů pro kampaně. Zvláště, když jsou reklamní a dárkové předměty 100% certifikované pod značkou IMPRESSION2018.

 

Co znamenají použité zkratky:

RoHS – zkratka směrnice EU o omezení používání některých nebezpečných látek v elektrických a elektronických zařízeních.

 

REACH – zkratka pro chemickou politiku EU, týkající se látek vyráběných v Unii nebo do ní dovážených.

 

WEEE - zkratka směrnice EU o odpadních elektrických a elektronických zařízeních.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie