Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
06.02.2018
Půl tisíce stránek certifikovaných reklamních a dárkových předmětů (odpovídajících přísným evropským zákonům a regulacím v oblasti propagačních produktů), to obsahuje nový katalog. Lze pro něj použít slogan -100% certifikovaný katalog – navíc s působivou grafikou. Zkrátka IMPRESSION2018!
Nabídka IMPRESSION2018
přesně odpovídá moderním požadavkům na reklamní
a dárkové předměty tak, aby naplnily komunikační cíle firem, společností a
institucí, pracujících ve smyslu CSR.
Citujeme z katalogu:
Všechny reklamní předměty
v tomto katalogu jsou certifikované. Reklamní produkty musí odpovídat
striktním evropským zákonům a regulacím. Každý produkt má své specifické
parametry, odpovídající těmto regulím. Naše produkty mají oficiální certifikát
prokazující, že odpovídají evropským právům a regulacím (RoHS, REACH, WEEE,
atd.), stejně jako společenské dohodě v oblasti propagačních předmětů. (vysvětlení zkratek v závěru)
Velkoryse pojatý katalog, jehož tištěnou verzi můžete
získat kontaktováním svého obchodníka, obsahuje cca 1200 položek! Na začátku
najdete popisy široké škály ikon, které doprovázejí předměty. Jmenujme
například QR kódy u mnoha položek, jejichž naskenováním se dostanete
k více než stovce videí, blíže informujících o nabízených produktech.
A jaké rubriky v katalogu IMPRESSION2018
najdete? Je jich celkem 10 a každá je uvedena tematickou koláží kreseb a
fotografií s využitím statistických dat o výhodnosti propagačních produktů jako reklamního média.
Samozřejmostí jsou i další ilustrace, které činí prohlídku katalogu ještě příjemnější.
Psací
potřeby až do stránky 73 nabízejí plastová pera, pera se stylusem,
hliníková či ekologická pera, zvýrazňovače, tužky a legrační pera a samozřejmě
psací soupravy a kazety. A co napoví statistika? Že v Evropských
metropolích je reklamní pero nejvýhodnějším a nejpopulárnějším reklamním
předmětem (u 39 – 56 % jejich obyvatel).
V Kancelářských
potřebách najdete až do stránky 129 poznámkové lístky, konferenční
slohy, poznámkové bloky, pouzdra na karty, peněženky a další potřeby. Důležitou
informací při rozhodování o volbě dárků pro obchodní partnery je fakt, že 61 %
darovaných kancelářských potřeb zůstává na pracovištích. Reklamní motiv tak
působí dlouhodobě.
Pod názvem Vychytávky
se do strany 163 skrývají elektrozařízení, jako jsou powerbanky, příslušenství
k telefonům a reproduktory, sluchátka, příslušenství k počítačům a
meteostanice. Powerbanka se jako reklamní předmět velmi vyplatí, protože ji lze
během životnosti užívat více než 1000x a tolikrát na obdarovaného působí i vaše
logo.
Deštníky
a doplňky do strany 189 nabízejí vedle skládacích, manuálních a
automatických deštníků ponča, šály a čepice. Deštník? Celých 83 % obdarovaných
ho uvítá právě z praktických důvodů, tedy ho i s vaším logem používají
a jejich loajalitou si můžete být jisti!
Domácnost
a vaření aneb reklamní gastronomie. 91 % lidí má ve své kuchyni
reklamní předměty a možná jsou mezi nimi i čajové a kávové sety, předměty
související s vínem a sýry, různé pomůcky do kuchyně a příslušenství i pro
vytvoření správné domácí atmosféry. To vše do stránky 231.
Produkty
denní potřeby nabízejí do str. 271 opravdu leccos a s tím
souvisí i obecnější statistický údaj: alespoň jeden reklamní předmět vlastní
4/5 všech lidí. Patří k nim oblíbené klíčenky, protistresové pomůcky,
bonbóny, peněženky, ale také bohatý sortiment kategorie kosmetika a předměty
pro zdraví.
Tašky
a cestovní potřeby na své titulce hlásají, že zatímco po shlédnutí
TV reklamy si jméno inzerenta zapamatuje jen 7 % lidí, v případě
reklamního předmětu je to 88 %! Týká se to i sportovních, nákupních či
chladicích tašek, kufrů, batohů a samozřejmě i tašek na dokumenty či laptop. To
vše do strany 357.
Reklamní a dárkové předměty pro Sport
a volný čas do strany 410 obsahují nabídku populárních láhví na
vodu, pomůcek pro grilování a piknik, plážové doplňky, čepice a dalekohledy.
Ještě nejsme na konci a obrovský výčet produktů dává tušit, že reklamní
produkty jsou jednou z nejdůležitějších forem reklamy.
V rubrice Svítilny,
nářadí a bezpečnostní doplňky najdete až do str. 468 nepřeberné
množství šikovných věcí souvisejících s automobilismem a cyklistikou, dále
svítilny, nářadí a prostředky první pomoci. To víte, že darujete-li předmět pro
zajištění bezpečí, obdarovaní si vaše logo či jiný motiv zapamatují z 82
%?
To nejlepší na konec – Hračky
pro děti a hry. S ohledem na oblibu ICT technologií u dětí je
na místě zdůraznit tvrzení z titulky rubriky, že 7 z 10 lidí vnímá
online reklamu jako obtěžující, zatímco 8 z 10 rádo dostává reklamní
předměty a dárky.
Že propagační předměty jsou vítané, je dobré mít vždy na paměti při
výběru mediálních nástrojů pro kampaně. Zvláště, když jsou reklamní a dárkové
předměty 100% certifikované pod značkou IMPRESSION2018.
Co znamenají použité zkratky:
RoHS
– zkratka směrnice EU o omezení používání některých nebezpečných látek
v elektrických a elektronických zařízeních.
REACH
– zkratka pro chemickou politiku EU, týkající se látek vyráběných v Unii
nebo do ní dovážených.
WEEE - zkratka směrnice EU o odpadních
elektrických a elektronických zařízeních.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.