Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
09.07.2019
Značka Schwarzwolf Outdoor letos slaví 20 let existence. Dospěla do nabídky uceleného systému produktů pro outdoor, sport a další volnočasové aktivity ve volné přírodě pro širokou škálu cílových skupin.
Vytrvalé a promyšlené
budování značky Schwarzwolf Outdoor bylo zahájeno těsně před koncem milénia
v roce 1999 a k dvacetiletí je završeno aktuálním
katalogem. Zatím. Představuje cestu i cíl – vývoj systémově se doplňujícího vybavení pro komfortní a bezpečné
prožití všech venkovních aktivit, od běžné městské turistiky, přes kempink,
klasické i adrenalinové sporty až po ty nejnáročnější treky
v nejdrsnějších podmínkách u nás i kdekoliv na světě.
Začátky s velkými
ambicemi nebyly snadné a stručně se na ně podíváme:
1999 - vzniká koncept kvalitních
značkových nožů Schwarzwolf.
2000 - po období příprav a uzavírání
kontraktů dochází k zahájení výroby.
2001 až
2003 – na
trh postupně přicházejí první nože Jaguar,
Heger, Panter, Styx, Puma, Marten,
Kobra a Ray. Kurzívou zvýrazněné jsou
v nabídce dosud a potvrzují další strategický cíl – účelnou obnovu sortimentu i s ohledem na vývoj oboru při zachování
prověřených, nadčasových produktů.
2004 - Schwarzwolf se vydává i mimo
oblast nožů a přichází se sadou Steak a prvním nářadím Handy. Je podán návrh na
zápis registrace ochranné známky Schwarzwolf v Evropě, v Hongkongu a v Číně.
Značka se poprvé představuje na specializovaném veletrhu v Las Vegas.
2005 - nabídka se rozšiřuje o nářadí.
Schwarzwolf proniká za hranice ČR a SR
do dalších evropských zemí. Sortiment značky se objevuje i na veletrhu PSI
v Düsseldorfu. První dodávka zboží Schwarzwolf směřuje na Blízký východ.
2006 - poprvé vychází samostatný
Schwarzwolf katalog. Dochází k výraznému
rozšíření sortimentu o batohy, baterky, japonské hodinky, dalekohledy,
krokoměry, sluneční brýle, termosky, lahvičky... Kvalitu produktů Schwarzwolf
poprvé mají možnost prověřit zákazníci v Kanadě. Schwarzwolf vystavuje na
samostatném stánku na veletrhu v Hongkongu. Je podán návrh na zápis registrace
ochranné známky v USA.
2007 - rozšiřuje se kolekce batohů.
Nově do sortimentu přibývá outdoorový textil, švýcarské hodinky, turistické
hole, karimatky, kompasy.
2008 - kolekce batohů se rozšiřuje o
další modely, v katalogu se objevují vodácké pytle, cyklodresy, spací pytle a
nové soupravy multifunkčního nářadí. První dodávky směřují k protinožcům do
Austrálie. Přistupuje se k redesignu
loga.
2009 - Schwarzwolf
putuje za prvními zákazníky do USA. Americký distributor Schwarzwolf vystavuje
zboží této značky na veletrhu PPAI. K desetiletému výročí značky vzniká
unikátní kolekce Decenio.
Současný název Schwarzwolf Outdoor samozřejmě není zdaleka jedinou změnou
následujících deseti let. Kromě těch kvantitativních - a nejen co do počtu
položek - je hlavním kvalitativním posunem obnova
sortimentu směrem k multifunkčním produktům. Pro příklad vybereme tři:
Brenta je sportovní skládací taška ve čtyřech barevných
variantách. Lze ji nosit v ruce i přes rameno díky popruhu, ale je možné
ji přeměnit v batoh. Samozřejmostí je několik různých kapes a uši i popruhy
lze skrýt do speciálního prostoru, stejně jako složit celou tašku. Teleskopické chodecké hole Denali se kromě Speed Lock systému pro
rychlou změnu délky holí vyznačují prodlouženými ergonomickými rukojeťmi
k volbě správného úchopu při změně obtížnosti terénu. Powerbanka Ikimba
reprezentuje další trend, kterým se značka Schwarzwolf Outdoor ubírá – hi-tech ve službách outdooru. Je nejen
voděodolná a mrazuvzdorná, ale solární panel slouží k jejímu průběžnému
dobíjení i k nouzovému nabití mobilu. Tyto pouhé tři příklady jsou důkazem
neméně důležitého aspektu značky – a tím je design. Pokud tedy máme značku Schwarzwolf Outdoor a její produkty
stručně charakterizovat, postačí nám jediná věta: propracovaný a stále vyvíjený systém účelných a designových produktů
pro outdoor a další venkovní aktivity, s důrazem na reflektování
vědeckotechnického rozvoje a s velmi výhodným poměrem kvalita vůči ceně.
To vše nabízí širokým cílovým skupinám styl ve znamení Schwarzwolf Outdoor.
Před dvaceti lety značka začínala s několika
noži. Těšíme se, na jakém levelu se Schwarzwolf
Outdoor bude nacházet za další dvě desetiletí.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.