3D reklama a promotion akce

02.08.2010

A hned na začátku uveďme to nejdůležitější zjištění. Z celkového vzorku 1005 respondentů 23 % uvedlo, že na promotion akcích nabízený reklamní či dárkový předmět by si vzalo bez ohledu na to, o jaký jde. S velkou pravděpodobností to můžeme zdůvodnit anonymitou prostředí, ale také faktem, že na podobné akce přicházíme na pozici zákazníka či přímo hosta, o jejichž přízeň se společnosti budou ucházet. Kdo by se nenechal rozmazlovat? Údaje se vztahují na předměty volně rozdávané zástupci firem a mnozí z nás by tedy odmítnutí považovali i za neslušnost. A navíc – co když se to bude přecejen hodit? V každém případě je ona bezmála čtvrtina respondentů zajímavou skupinou pro předání reklamního sdělení. Ze sociologického hlediska je potěšující přemýšlivá většina 69 % dotazovaných, kteří se nedají „jen tak“ a na promotion akcích by přijali pouze předmět, který opravdu využijí (stejný údaj jako v předchozí statistice, že by i stejní respondenti?).
Do sta procent nám už mnoho nezbývá. Najdeme zde 5 % těch, kteří by si předmět vzali, pokud by byl zajímavý nebo přímo atraktivní. Pouhých 11 respondentů (1 %) by dárek přijalo, jestliže by byl součástí zákaznické sběratelské akce a 3 % by nabízený předmět odmítlo v každém případě.

Jak vymyslet 3D reklamu opravdu užitečnou a potřebnou pro onu rozhodující většinu, aby se po skončení akce předměty nenavážely zpět do skladu firmy a reklamní sdělení bylo efektivně předáno? S ohledem na počty kusů rozdávaných na promotion akcích může jít o drobnost. Jakou? Jako vždy se pro radu vyplatí obrátit na profesionálního poskytovatele 3D reklamy.

Přijali by volně rozdávané předměty na promotion akcích?

Jakýkoliv předmět 23%
S ohledem na jeho využití 69%
Atraktivní předmět 5%
Součást zákaznické akce 1%
Ne 3%

prijali_graf

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie