V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

3D reklama na vrcholu mediální pyramidy?

15.01.2010

Není pochyb, že propagační předměty jsou jedním z nejefektivnějších nástrojů reklamy. Potvrzují to nejen zkušenosti z praxe, ale i výzkumy renomovaných institucí.

Pro statistiky v prvním vydání e-zine v roce 2010 využijeme údaje z výzkumu, který pro PPAI (Promotional Products Association International) provedly fakulta masové komunikace na Luisiana State University a Glenrich Business Studies se sídlem v Corvaliss ve státě Oregon. Výzkum s názvem „Proč koncoví zákazníci využívají reklamní předměty a další media“ proběhl v loňském roce, jeho data jsou tedy aktuální.

Skupina čítající 1049 dotazovaných koncových zákazníků (firem nakupujících reklamní media) umožnila získat velmi relevantní informace.
Základním výsledkem výzkumu je zjištění, že firmy si uvědomují potenciál reklamních předmětů oslovovat zákazníky na všech úrovních a v každém směru. Výzkum návyků při nákupu reklamy dokladuje, že koncoví zákazníci reklamní předměty dokonce řadí na vrchol nejužívanějších nástrojů reklamy.
72 % respondentů uvedlo, že 3D předměty ve svých reklamních kampaních používají vždy, často nebo alespoň občas. Bližší údaje jsou uvedeny v grafu č. 1.
Druhý graf dokladuje, že z respondentů, kteří reklamní a dárkové předměty využívají, celých 78 % tento druh reklamy považuje za efektivní při dosahování jejich reklamních cílů.
Možná oněch 22 % nespokojených koncových zákazníků jen zatím nemělo štěstí na dobrého dodavatele?

 

 

 graf_1_3D_reklama..

 

 

graf_2_Vek_nad_50_let..

 

 

 

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag