V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

3DR v Americe krizí netrpí

20.02.2009

Největší veletrh dodavatelů 3D reklamy v Americe PPAI The Expo ukázal, že probíhající ekonomická krize nemá zas až tak katastrofální důsledky, jak se denně dočítáme v novinách.

Obsazenost výstavní plochy byla téměř 100%, počet návštěvníků sice o něco menší než loni, nicméně výstavní prostory prázdnotou rozhodně nezely. A na životě ve městě Las Vegas, kde se veletrh jako každý rok konal, naprosto žádná krize vidět nebyla. Společnosti na americkém trhu 3D reklamy jsou poměrně striktně rozděleny na ty, co zboží vyrábějí nebo do Ameriky dovážejí – tzv. suppliers – a na ty, které ho dále distribuují koncovým zákazníkům – tzv. distributors.

Mezi suppliers vystavujícími reklamní předměty na veletrhu PPAI měla své zastoupení i společnost iMi Asia. Prostřednictvím partnerské firmy Fields Manufacturing zde byl poprvé na americkém kontinentě nabídnut sortiment outdoorového vybavení značky Schwarzwolf. „Zájem distributorů o naše zboží hodnotím jako velmi dobrý. I když na konkrétní prodejní výsledky si budeme muset ještě nějakou dobu počkat, považuji tento první krok za úspěšný,“ říká obchodní ředitel iMi Partner Martin Kyjovský, který se veletrhu zúčastnil. A dodává, že největší poptávku lze patrně očekávat po značkových batozích a nářadí značky Schwarzwolf, o nichž návštěvníci veletrhu nejčastěji požadovali podrobnější informace.

A co zaujalo nás? Amerikou hýbe vlna zájmu o ekologii, což se promítá i do 3D reklamy. Téměř vše se tedy vyrábí i v recyklované nebo recyklovatelné variantě a dodavatelé se snaží upozornit, jak jejich produkty šetří životní prostředí. Z konkrétních předmětů Martin Kyjovský upozorňuje na Baggo. Jedná se o v Evropě doposud nerozšířenou společensko-sportovní hru. Protihráči, nebo týmy se snaží zasáhnout soupeřův terč pomocí pytlíčků naplněných umělými fazolkami. Taková hra poskytuje nejen mnoho legrace, ale i velký reklamní a dárkový potenciál, jako se to stalo v minulosti například u pétanque.

Veletrh PPAI the Expo, který se koná každoročně začátkem roku (letos 14. – 16. ledna) má celoamerický charakter. Následuje ho série menších veletrhů ve velkých městech USA určených pro lokální trhy. Pořadatelská organizace PPAI již více než 100 let sdružuje subjekty působící v oboru 3D reklamy a vyvíjí nejrůznější aktivity směřující k rozvoji a kultivaci trhu, shromažďování a poskytování odborných informací, vzdělávání 3DR profesionálů apod.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag