Cesta Černého vlka do světa

23.02.2011

reklamni_predmety_schwarzwolf_PSI2e-zine: Jak reagovali obchodní partneři a návštěvníci obou veletrhů na nabídku značky Schwarzwolf v porovnání s předchozími ročníky?

Marek Ivica: Nejdříve tedy k nejvýznamnější evropské výstavní akci v oboru 3D reklamy, kterou je PSI Düsseldorf a jež se letos konala od 12. do 14. ledna. V předchozích ročnících zde byla značka zastoupena v nabídce s jinými, běžnými reklamními předměty. Její ucelený sortiment tak nebylo možné prezentovat komplexně, a proto jsme se pro letošní veletrh rozhodli poprvé připravit samostatný stánek. Reakce návštěvníků splnily naše očekávání. Značku Schwarzwolf většinou znali, ale byli překvapeni množstvím položek v sortimentu a kombinacemi barev. Hlavně jsme však měli příležitost předvést odlišnosti s konkurenčními výrobky.
Rozdíl mezi PSI a veletrhem médií a reklamy Rema Days ve Varšavě, který proběhl ve dnech 2. až 4. února, byl hlavně ve struktuře návštěvníků. V Düsseldorfu cíleně vyhledávali nové dodavatele a jednali o výhodnějších podmínkách. Polský veletrh je podstatně menší a návštěvníci mohou beze spěchu obejít expozice ve všech halách.

e-zine: Ve kterých zemích je Schwarzwolf již zastoupen a na které další trhy se chystá?

M. I.: V současnosti máme jeho zastoupení hlavně v zemích střední Evropy, tedy v Polsku, ve Slovinsku, v Maďarsku a na Slovensku, ale v rámci Evropy zboží běžně dodáváme do Holandska a Finska. V příštím roce bychom rádi zaregistrovali distributora značky také v Německu, ve Francii a v Itálii a průběžně vedeme jednání v dalších zemích. Začíná se nám dařit i na velmi perspektivním ruském trhu a mimo Evropu máme smluvní distributory v USA, v Austrálii a ve Spojených arabských emirátech.

e-zine: Úspěšná budoucnost závisí také na novinkách v nabídce. Jaké připravujete pro letošní rok?

M. I.: Každý rok se na trh snažíme uvést 10 novinek, ovšem nemusí jít vždy o tento počet. Závisí to na materiálech, funkci a designu. Letos jsme do nabídky zařadili nové nože ve čtyřech barevných kombinacích, dále láhev na kolo, novou lahvičku na alkohol, dvě termosky, také sluneční brýle s vyměnitelnými skly, zimní čepici, návleky na nohy proti sněhu, několik vest a dva druhy batohů. Připravujeme ještě několik produktů a o nich budeme zákazníky včas informovat.

Co dodat? Do dvanáctého roku svého života Schwarzwolf vyrazil opravdu v plné síle, s cílevědomostí a vytrvalostí, jak se na pořádného vlka sluší.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie