V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Co je doma, počítá se

19.02.2009

V minulém e-zine jsme zmínili výzkum, který provedl ASI (Advertising Specialty Institute) v USA v loňském roce. Zabýval se i tím, kde „končí“ reklamní předměty po předání.

Průzkum ukazuje, že většina z těchto předmětů je nejen vnímána, ale i používána jako osobní a praktické dárky. Více než polovinu (56 %) si dotazovaní odnášejí domů, zatímco jen o něco více než čtvrtinu po převzetí používají v kanceláři. Asi nepřekvapí, že právě potřeby pro kancelář jediné ve své většině zůstaly v kanceláři (28 %). U psacího náčiní jako vůbec nejčastějšího dárkového předmětu vyšla z boje domácnost versus kancelář nerozhodně – po 38 %. U všech ostatních hlavních druhů reklamních předmětů - jako textil, kalendáře, sklo, keramika atd. - převážilo domácí využití.

Počty do sta procent by nebyly úplné, pokud bychom nezmínili desetinu předmětů, které obdarovaní nosí u sebe a že zbývajících 6 % dárků zdobí interiéry automobilů (doufejme, že nepřekážejí na zadním sedadle nebo dokonce v zavazadlovém prostoru!). Při pohledu na výsledky jistě nezarazí, že skleničku či hrnek u sebe nenosí žádný respondent, stejně tak nikdo nenechává v osobním voze cenné šperky.

A jaká jsou úplné údaje v procentech?

co_je_doma2

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag