Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
19.02.2009
V minulém e-zine jsme zmínili výzkum, který provedl ASI (Advertising Specialty Institute) v USA v loňském roce. Zabýval se i tím, kde „končí“ reklamní předměty po předání.
Průzkum ukazuje, že většina z těchto předmětů je nejen vnímána, ale i používána jako osobní a praktické dárky. Více než polovinu (56 %) si dotazovaní odnášejí domů, zatímco jen o něco více než čtvrtinu po převzetí používají v kanceláři. Asi nepřekvapí, že právě potřeby pro kancelář jediné ve své většině zůstaly v kanceláři (28 %). U psacího náčiní jako vůbec nejčastějšího dárkového předmětu vyšla z boje domácnost versus kancelář nerozhodně – po 38 %. U všech ostatních hlavních druhů reklamních předmětů - jako textil, kalendáře, sklo, keramika atd. - převážilo domácí využití.
Počty do sta procent by nebyly úplné, pokud bychom nezmínili desetinu předmětů, které obdarovaní nosí u sebe a že zbývajících 6 % dárků zdobí interiéry automobilů (doufejme, že nepřekážejí na zadním sedadle nebo dokonce v zavazadlovém prostoru!). Při pohledu na výsledky jistě nezarazí, že skleničku či hrnek u sebe nenosí žádný respondent, stejně tak nikdo nenechává v osobním voze cenné šperky.
A jaká jsou úplné údaje v procentech?
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.