Pokročilé
vyhledávání
 

Darujte symbol doby – roušku!

17.11.2020

Zatímco v jarní vlně koronavirové epidemie se v souvislosti s jejich nedostatkem u nás roušky šily amatérsky doma, nyní pro ně stačí zajít do lékárny nebo drogerie. S ohledem na jejich potřebnost jde také o perfektní reklamní dárek.

V 37. dílu komoditního seriálu se tedy podíváme na roušky. Když na jaře tohoto roku s nástupem první vlny epidemie vypukl poplach kolem jejich nedostatku a z jejich zajišťování se stalo politikum, náš tvořivý národ si opět poradil. Roušky se šily po domácnostech v ruce i na šicích strojích z vyřazených košil a brzy se staly i věcí módy. Následně se jejich tvorbou začaly zabývat dokonce módní značky, ale ochranný efekt se příliš neřešil. Většinový materiál bavlna chrání neúplně okolí před aerosolem nositele a to je vše.

Dnes už většina z nás ví, co znamená u respirátorů označení FFP1 až FFP3 (filtrační efekt), ale u roušek většinou jen víme, že nás ideálně ochrání ta s přívlastkem chirurgická a že nejlepší jsou s předponou nano. Jako zdravotnický prostředek roušku řeší norma ČSN EN 14683 a na jejím základě rozeznáváme čtyři typy. V jejich na první pohled tajuplných označeních I, IR, II a IIR znamená I nebo II úroveň funkčnosti roušky a přidané R to, že do jisté míry je chráněn také její nositel. Právě rouška IIR je chirurgická. Právě tuto třívrstvou ochrannou roušku z netkané textilie a s uvedeným označením IIR Vám pro cílové skupiny nabízíme v kartonovém balení po 50 kusech za velmi příjemnou cenu 4,95 Kč bez DPH! Samozřejmě, pro obchodní partnery je na místě zvolit něco více šik, ovšem při zachování vysoké účinnosti. K výběru jsou tři barevné verze – černá, šedá a námořní modrá - roušky značky XD Design. I ona má tři vrstvy, ale jaké! Vnější polyesterovou s ochranou ViralOff® technologií, střední s opakovaně použitelným nanofiltrem Hyproof® (v celkem pěti kusech v dárkové krabičce!) a vnitřní vrstvu z polyesteru. A ten design! Ten se týká také nové nabídky tří variant luxusní roušky značky Pierre Cardin: černá s bílým potiskem podpisu legendárního tvůrce, druhá vínově červená s potiskem černým a jako třetí je obrazová lahůdka se stylizovanými přírodními motivy. Všechny mají kapsu na filtr, vrchní vrstvu mix polyester / bavlna a spodní je z příjemné bílé bavlny.

Uvedené i další typy roušek mají klasické úchyty za uši, což při delším nošení nemusí být příjemné, ale i na to máme „vychytané“ řešení - plastové háčky za hlavu pro uchycení gumiček. První je z rozložitelného plastu z cukrové třtiny a nese tři řady háčků k upnutí podle potřeby. Druhý z běžného plastu je nastavitelný dokonce čtyřmi řadami háčků a oba typy lze snadno brandovat. Díky nízkým cenám je tak lze využít jako rozdávačky, dárek zaměstnancům, ale proč ne i jako malou, nápaditou a potřebnou drobnost obchodním partnerům? Komunikujme pomoc, vrátí se nám loajalita!

Ve studii 2020 ASI Ad Impressions společnosti Advertising Specialty Institute – viz článek Reklamní předměty ASI na prvním místě – je uvedeno, že 56 % žen a 45 % mužů v USA a Kanadě má příznivý dojem z dárce, který je obdaroval rouškou s logem a dokonce 61 % žen (53 % mužů) by s dárcem uzavřelo obchod. Proč by tomu mělo být uprostřed Evropy jinak?


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag