Deset let ve stopách Černého vlka

26.08.2009

schwarzwolf_logo

 

Schwarzwolf se narodil před deseti lety. Stejně jako skutečný vlk rostl a díky vytrvalosti a houževnatosti nabýval na síle. Jako mládě sice začínal malými, ale smělými a doslova ostrými kroky.

Poprvé totiž pod svou značkou zákazníkům nabídnul nože. Jak to tehdy bylo? Na to vzpomíná jeden z jeho „otců“, ředitel společnosti iMi Partner, Ing. Tomáš Kaderka: „Do produktové nabídky jsme chtěli zařadit značkové nože za přijatelnou cenu, ale ty, které u nás byly na trhu, díky exkluzivnímu zastoupení distributorů neodpovídaly cenami našim představám. Řekl jsem si tedy, že zavedeme vlastní značku, a dali jsme se do hledání kvalitního výrobce. To se podařilo, a je to právě deset let, kdy se tato myšlenka zrodila a dala základ značce Schwarzwolf.“

Přibližně pět let zůstalo pouze u nožů, ovšem to se již úspěšně prodávaly v České i Slovenské republice. Dalším impulsem k rozvoji bylo rozhodnutí vstoupit na evropský trh. Potenciální distributor byl s kvalitou zboží spokojen, ale projevil zájem o rozšíření sortimentu. Kde je poptávka, objeví se i nabídka, a tak Černému vlku po ostrých zubech narostly i drápky v podobě sad multifunkčního nářadí, opět designově náležitě vycizelovaných. Následně si mladý predátor potřeboval posvítit na cestu a přibyly svítilny.

decenio_multifPřekvapivý možná bude fakt, že textilní výrobky či batohy přišly na řadu až později. „Viděli jsme, že na trhu je přetlak outdoorového oblečení, ale v nářadí a různých doplňcích byl a stále je značný prostor,“ zasvěcuje do „vlčí“ strategie Tomáš Kaderka. „Jsou zde firmy specializující se na kompasy, na sluneční brýle, na vakuové termosky a podobně, nicméně ucelenou kolekci outdoorových potřeb máme jako jedni z mála, v takové šíři asi jediní.“ Skutečně, v nabídce pod značkou Schwarzwolf vedle zmíněných výrobků najdeme i kvalitní švýcarské hodinky, dalekohledy, trekkové hole a krokoměry, samonafukovací sedáky a matrace, ručníky z mikrovlákna, několik „vychytaných“ turistických souprav, cyklonářadí, ale i soupravy kuchyňských nožů, steak sety či grilovací nářadí. Zatímco v českých podmínkách je outdoor vnímán jako – zjednodušeně řečeno – výprava do hor s batohem na zádech, jinde v Evropě je tím míněn celkově relaxační pobyt v přírodě, třeba právě posezení u grilu u karavanu. Pravda, trochu pohodlí si náš už dospělý Černý vlk zaslouží.

pharos„Kromě dalších novinek, které připravujeme, se chceme zaměřit na ještě lepší svítilny s vyšší svítivostí,“ přibližuje budoucnost Tomáš Kaderka. „Našli jsme kvalitního dodavatele, který je schopen je vyrobit. V nabídce máme velmi dobré svítilny již nyní, ale lze postoupit kvalitativně ještě výše. A pokud jsme na začátku mluvili o oslavách, v létě jsme uskutečnili promoakci. Zákazníkům jsme poslali dárek, kterým byla právě jedna z novinek, a katalog s celou nabídkou. Dále jsme vyhlásili soutěž: kdo nám do letošního 15. října pošle z dovolené nebo jiné akce snímek s jakýmkoliv předmětem značky Schwarzwolf, bude mít šanci získat cenu. Z fotografií zveřejněných na webu budou moci jeho návštěvníci vybrat nejlepší a vítězní autoři získají ve třech kategoriích hodnotné ceny.“ Bližší informace o soutěži uvádíme v levé části e-zine.

To zní lákavě. Sympaticky také vyznívá skutečnost, že Schwarzwolf si mezi zájemci o prodej svého zboží může vybírat a zajistit tak, aby jeho prestiž dále sílila. O tom, že ji má, svědčí i to, že letos vstoupil na náročný trh Spojených států amerických. Rozhovor se zástupcem tamního distributora můžete číst na jiném místě tohoto vydání e-zine. Z výše uvedeného vyplývá, že pokud Černý vlk cení zuby, tak se vám to jen zdá. Usmívá se na vás, má proč.

0033210SA3_SCHWARZWOLF_ASADOR

 

 

5420110SA3_SCHWARZWOLF_PENNEN_BAG_open

 

 

 

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie