Díky za termosku, Mr. Dewar!

31.10.2019

K vynálezci vakuové nádoby s dvojitými stěnami se ještě dostaneme, ale hned v úvodu 32. dílu komoditního seriálu se podívejme na přehlídku termosek s vlastním potiskem. Mezi více jak 60 modely najdete:

Termosky s otvíráním šroubovacím i na stlačení, v neoprenových či nylonových obalech, s popruhy přes rameno, ve většině z nerezové oceli s termoizolačním vakuem, s obsahem od 300 do 1000 ml, s bambusovým i samozavíracím víčkem, s karabinkou, s víčkem s pojistkou proti rozlití nebo s uchem v podobě hrnku, v bambusovém, mramorovém či geometrickém designu, s matovým nebo metalovým vzhledem, některé v atraktivních barevných variantách, se sítkem na čaj, v dárkových krabicích, s měděným vnitřním obložením pro vyšší termoizolační efekt, s vnitřní plastovou stěnou, s oběma stěnami z transparentního skla, s protiskluzovým dnem, modely vhodné do držáků v autě, s konstrukcí proti kondenzaci na vnější straně, uchování horkého nápoje až 12 hodin nebo studeného až 48 hodin, …

Stojí za to si představit alespoň tři konkrétní produkty, vhodné pro manažerské dárky. Vybrat je z tolika designových a technologických lahůdek nebylo snadné:

THOR 510 ml – z osmi barevných variant jsme cíleně vybrali nevšední tyrkysovou. Měděná vnitřní izolace, odolný práškový nátěr, konstrukce proti kondenzaci, víčko s pojistkou proti rozlití, v dárkové kazetě Avenue, …

SWISS PEAK – obsah 700 ml, s dvojitým dnem, dvěma šálky, s ergonomickým držadlem pro pohodlné nalévání i popruhem přes rameno. Jediná verze v šedé matové barvě s tmavšími prvky nabízí jedinečný zážitek pitného režimu ve dvou.

Sklo a bambus – unikátní termoska se dvěma transparentními skleněnými nádobami, opatřenými víčkem z bambusu. Obsahuje vyjímatelný infuser na sypaný čaj, jde tedy o produkt vhodný i pro milovníky kvalitních čajů.

V článku o statistice, která ve 3DR není nudou, jsme celou kategorii nápojové nádobí ve vlastnictví v domácnostech v USA zařadili na druhé místo (88 %!). Jaký podíl mezi nimi má termoska, nevíme, ale zcela jistě ji užívají mnohem déle než průměrných 12 měsíců a počet reklamních účinků 1400 je tak určitě překonán. Mnohé se navíc designem hodí nejen do mrazivého terénu, ale na manažerské stoly k obchodním jednáním.

A kdo byl tedy vynálezcem termosky? Skotský vědec Sir James Dewar se ve druhé polovině 19. století zabýval zkapalňováním plynů a k jejich uchování zkonstruoval svoji „dewarku“. Skleněnou nádobu s dvojitými stěnami, mezi kterými vývěvou odčerpal vzduch a zatavil otvor, navíc s cílem omezit únik chladu ji uvnitř postříbřil. Jak už to bývá, geniální vynálezy pak dobudou svět spotřebního trhu. Tak tedy, pane Deware, ještě jednou děkujeme za termosku!

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie