Do 2. desetiletí H3DR s první cenou

25.03.2011

Kdo měl příležitost se vyhlášení zúčastnit, případně si i prohlédnul výstavku všech soutěžních prací, mohl se přesvědčit, že konkurence byla silná. Desetiletou historií soutěže poučené firmy přihlašují opravdu jen práce, u kterých cítí šanci na úspěch. My jsme vybrali deset předmětů tak, abychom ve většině kategorií měli své želízko v ohni.
Začněme od nejvyššího, tedy prvního místa, na kterém v kategorii „Reklamní nebo dárkový obal“ stanul Balíček úsporných žárovek ČEZ. Jde o velmi inovativní dárkovou prezentační krabičku, jejíž čtvercový půdorys koresponduje s logem klienta. Obal má čtyři kapsy trojúhelníkového průřezu, které se efektně projeví po uvolnění magnetového závěru. V tomto případě v nich jsou ukryty úsporné žárovky, ale obal je využitelný společnostmi různého zaměření. Konkrétně Balíček úsporných žárovek ČEZ byl používán jako cena v soutěži zákazníků společnosti.
Vytvořit vánoční a novoroční dárek pro obchodní partnery je skutečná výzva. Kategorie „Manažerský dárek“ už dávno není přehlídkou pouze luxusních sad, ale přibývá v ní neotřelých nápadů a také humoru. V tradičně silně obsazené kategorii iMi Partner vystoupil na stříbrnou pozici se svojí Speciální sadou novoročních předsevzetí. Její obal by určitě uspěl i v předchozí kategorii, protože krabička, v níž je sada předmětů uložena, svým pojetím upoutá pozornost a napoví, co je uvnitř. Jde o předměty, které obdarovanému „pomohou“ dodržet novoroční předsevzetí, například karikatura panenky vytvořené z příze s cedulkou „Budu mít rád svou tchyni“ nebo butelka se slivovicí se závazkem „Přestanu pít“. Další obsažené pamlsky tuto sadu dovedly k nominaci v kategorii „Reklamní gastronomie“.
Již tradiční dárky přibalené k dětským vitamínům Marťánci byly nově zastoupeny galaktickou vychytávkou Marťalaser, kterým lze kamkoliv promítat 5 tematických obrazců a také jej použít jako přívěsek. Je obrandovaný známým maskotem a upravený podle norem EU pro děti od tří let. Když „příbal“, tak tedy v kategorii „Reklamní dárek přibalený ke zboží“, kde získal třetí místo. Přihlásit jej také do kategorie „Využití 3DR v rámci komunikačního mixu“ se nám vyplatilo, protože třetí místo Marťalaser získal i v ní.

reklamni_predmety_hvezda3DR_2011
Nové možnosti jsou lákavé a platí to i pro novou kategorii „3DR hi-tech“. Kosmetický ubrousek s nano silver složkou v ní měl rozhodně své místo, které se ve výsledku zhodnotilo v bronzovou medaili. Nano technologie mají velkou budoucnost a jednou z oblastí, do níž zasahují už dnes, je hygiena. Antibakteriální ubrousky obsahují molekuly stříbra, které mají výrazné desinfekční účinky. V souhrnné kategorii „Inovace roku“ tento předmět získal nominaci.
Nejvyšší kvalitativní, ale také estetické parametry splňuje Moderní reklamní náramek BESIP, který získal bronz v kategorii „Reklamní a dárkové předměty pro sport, hobby a volný čas“. Je opatřen reflexní odrazivou plochou po celém obvodu a svým stříbřitě-černým barevným provedením a moderním designem je skvělým a také velmi prospěšným dárkem pro mladé lidi.
Pro úplný výčet zmíníme i nominaci Krmítka pro ptactvo a lidi – Vánoční dárek ve Volné kategorii. Klientovi splnil jeho zadání, jímž bylo spojení nadnárodní firmy s ochranou životního prostředí.

První Hvězda 3D reklamy nového desetiletí se i se všemi svými novinkami vydařila a pro nás je dosažený úspěch další motivací k tvorbě nápaditých a přitom cenově příznivých reklamních a dárkových předmětů.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie