Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
24.09.2010
Jsou mezi vašimi obchodními partnery příznivci slavného agenta 007? Máme pro vás dobrou zprávu - legendární postava světového filmu v tmavém obleku a s pistolí stále připravenou k ochraně královny a Británie přichází opět na scénu.
Zasvěcenci do světa Jamese Bonda jistě zůstávají v klidu, protože vědí, že natáčení v pořadí 23. oficiálního filmu s jejich hrdinou se stále teprve chystá. Potřetí jej (zřejmě) bude hrát Daniel Craig, který se ukázal být skvělou volbou pro postavu Jamese Bonda v nové době, ale vše může být i jinak. O začátku natáčení tentokrát rozhodnou finance, zatím platí úmysl producentů film pustit do kin v roce 2012, tedy u příležitosti 50. výročí uvedení první bondovky.
Takže, kterého agenta 007 vlastně chceme přivést na scénu? Všechny od prvního filmu Dr. No natočeného v roce 1962 se Seanem Connerym až po rok 2002, kdy do světa vyrazil dvacátý oficiální Jamesův příběh s názvem Dnes neumírej v podání Pierce Brosnana. Prostřednictvím sady dvaceti DVD tak můžete Bondovým fanouškům z řad vašich dodavatelů, zákazníků nebo spolupracovníků umožnit na dlouhé hodiny i dny pobývat po hrdinově boku na různých místech světa s jeho bond girls, jezdit „vychytanými“ bond cars, natahovat uzávěr bond gun, laškovat se sekretářkou Moneypenny či si dávat v baru Martini s vodkou. A pozor! Protřepat, nemíchat! Ve filmech je jinak spolu s napětím vždy namíchána i dávka cool humoru. Jedním z typických znaků značky jménem Bond je také to, že než dosáhne na vytoužené vítězství nad rovnocenným zlosynem (někdy i zlodcerou), agent 007 obvykle dostane i pořádnou nakládačku.
Když v roce 1952 spisovatel Ian Fleming v průběhu své dovolené postavu Jamese Bonda vymyslel, jistě netušil, jakému fenoménu tím dal základ. Už o dva roky později se Bond objevil v jednom televizním seriálu v epizodě s názvem Casino Royale. Říká vám to něco? To na motivy první Flemingovy knihy o Bondovi z roku 1953 byl o 53 let později natočen stejnojmenný film, kde se poprvé objevil už jmenovaný Daniel Craig.
Vraťme se opět k naší sérii. Prvního agenta 007 v podání Seana Conneryho v ní lze spatřit v šesti filmech. Mezi pátou a sedmou bondovkou jej vystřídal „záskok“ George Lazenby. Šťastných třináct let až do roku 1985 okouzloval svět v neméně šťastných sedmi filmech Roger Moore. Druhá polovina 80. let byla ve znamení dvou filmů s Timothy Daltonem, ale pak jakoby nad neporazitelným Bondem vyhrál na několik – pro Bondovy fanoušky dlouhých - roků čas. Comeback v roce 1995 byl však velice úspěšný a první film Zlaté oko se sympaťákem Piercem Brosnanem v titulní roli přinesl celosvětový zisk přes 350 milionů dolarů! V roce 2002, tedy u příležitosti 40. výročí od uvedení první bondovky, si Pierce „vystřihnul“ Jamese počtvrté a naposled ve filmu Dnes neumírej, který vynesl zisk ještě o 100 milionů USD vyšší.
Takže to je 20 DVD, každé za pouhých 75 Kč bez DPH, které znalci a milovníci kvalitního dobrodružného žánru ocení. James Bond je navíc skutečná světová značka, na kterou jsou Britové patřičně pyšní. Koneckonců je i pravidlem, že hlavního hrdinu může představovat pouze herec pocházející ze zemí Commonwealthu.A jak vlastně otec zakladatel Ian Fleming ke jménu slavného hrdiny přišel? Když na dovolené hledal pro své právě narozené virtuální dítě jméno, řekl si, že musí být jednoduché, úderné a snadno zapamatovatelné. Nejspíš se v té chvíli podíval na knihu amerického ornitologa s názvem Ptáci Západní Indie, kterou jako vášnivý pozorovatel ptáků měl s sebou, a bylo rozhodnuto. Autor knihy se jmenoval Bond. James Bond.
Váš Partner. iMi Partner.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.