V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Hlavně jde o identifikaci

18.05.2009

Obdarovávat, dělat druhým radost… Ano, to je důležité. Přirozenou lidskou vlastností je však za to také něco získat a v případě reklamních a dárkových předmětů je tím ziskem jejich identifikace s dárcem.

Jak ukazují výsledky průzkumu ASI, tento záměr se daří.

Celých 84 % dotazovaných si obdržené předměty dokázalo spojit s předávajícími a nejčastěji u oděvů uváděli osobní vazby s nimi. Všechny možné druhy oblečení jsou koneckonců na čele tabulky a zřejmě málokoho překvapí, že nejhůře dopadly kancelářské potřeby. Nicméně 67 % respondentů, kteří dokáží kancelářskou potřebu spojit se jménem dárce, je stále ještě dost vysoké číslo.

Nejjednodušší cestou k tomu, aby váš 3D předmět obdarovaný spojoval s vámi, je samozřejmě branding, podle vhodnosti výrazný, podle možnosti vkusný.

Složitější (jak pro koho), ale často zábavnější a téměř vždy účinnější způsob je předání při jedinečné příležitosti. Říká se, že lidé zapomenou, co jste pro ně udělali, ale zapamatují si, jak se s vámi cítili. Výjimečný tak může být i krátký okamžik, to správné slovo, záleží na každém z nás.

A pokud se synergicky spojí branding předmětu s tou pravou chvílí pro jeho předání, máte výrazný náskok před svou konkurencí.

Schopnost identifikace dárce (%)

graf_schopnost_identifikace

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag