V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Hvězda 3D reklamy míří k cíli

17.02.2010

Tím cílem je míněna prozatím jen uzávěrka jubilejního 10. ročníku soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy. Datem, kdy je možné soutěžní práce přihlásit a doručit na Asociaci 3D reklamy, je 5. březen 2010.

hvezdaVýznam 3D reklamy jako nástroje komunikace setrvale vzrůstá a s ní oprávněnost takové soutěže. Sama je totiž komunikačním prostředkem, který trh v tomto oboru nejen mapuje, ale následně i inspiruje, mimo jiné prostřednictvím specializovaných médií.
V desetiletém vývoji Hvězdy bylo zřejmě nejzásadnějším zlomem rozčlenění všezahrnující kategorie „Nejlepší dárkový či reklamní předmět“ na kategorií devět! Lapidárně řečeno, textil už neměří síly s kalendáři, luxusní nápojové sady s propiskami atd. Vlastně soutěžit spolu mohou, ovšem v kategoriích „Využití 3DR v rámci komunikačního mixu“ či „Aplikace motivu na 3DR“. Mnoho přihlašovatelů také využívá možnost za finančně zvýhodněných podmínek přihlásit předměty do více vhodných kategorií. Pokud zmiňujeme finance, pak pro návrhy nových reklamních předmětů nebo na trh v loňském roce dosud neumístěné novinky máme bezplatnou zvláštní kategorii Reklamní předmět 3. milenia.
Mezi soutěžícími zatím převažují výrobci či obchodníci s 3D reklamou a reklamní agentury, které ji v rámci kampaní realizují pro zadavatele, tedy uživatele reklamních a dárkových předmětů. Proto právě na ně (na vás) soutěž čeká jako na třetí významnou skupinu soutěžících!
Nemálo zájemců si stěžuje, že v loňském roce nerealizovali nic úchvatného, luxusního ne-li značkového, co by mohli do soutěže přihlásit. Nálada se jim zlepší, když jim na příkladech uvedu, že vyhrává nápad, humor, krása, vkus, kontrast… Mnohé je vkomponováno do drobností, které dosáhly na nejvyšší příčky ve své kategorii. Takový předmět oslovil v minulém ročníku porotu právě ve zmíněné kategorii „Aplikace“, která je pro soutěžící jednou z největších výzev: Forma na výrobu ledových „sklenek“ ke konzumaci alkoholického nápoje Southern Comfort s aplikací decentního 3D loga na dně dosáhla na první místo.
 Jeden by řekl, že jen tak nějaká drobotina určitě neuspěje v kategorii „Manažerský dárek“, ale vítězem se v ní stal dokonce nejmenší z přihlášených předmětů – sada šperků z porcelánu a stříbra v podobě izolátorků pro energetickou společnost ČEPS.
Doufám, že v této chvíli nepropadají marnosti přihlašovatelé naopak hmotnějších předmětů. O nejvyšší post v nejoblíbenější kategorii „Reklamní gastronomie“ boj vyhrál robustní stojan na lahve Sierra Tequila s motivem Divokého západu – lahvemi nápoje jako oběšenci s kryty v podobě klobouků a smyčkami kolem hrdel.
Co nejpřidanější hodnota – to je, oč v soutěži běží. O onu hodnotu se občas pře i fundovaná odborná porota. Vloni největší diskusi vyvolal elektronický Marťanmluvič (přihlašovatel iMi Partner). Jde o vtipnou dětskou hračku, nebo o předmět obtěžující svou hlučností rodiče?
Plastový výlisek v podobě minimegafonku s transparentní elektronikou tak či onak dosáhl na druhé místo v „Reklamním dárku přibaleném ke zboží“ za Rubikovou kostkou pravidla bořícího Vodafone. Pro nás, kteří si s hlavolamem nikdy nevěděli rady, firma nechala provést všechny strany v jedné barvě – jak jinak než červené. Že by naopak hodnota odebraná? Rozhodně ne.
Výsledky všech kategorií minulého ročníku lze najít na stránkách http://www.hvezda3dreklamy.cz/, kde jsou pro „opozdilce“ ke stažení přihlášky a propozice soutěže. Tu opět vyhlásily Asociace 3D reklamy, týdeník Strategie a agentura M. I. P. Group.
Na závěr zmíníme absolutního vítěze napříč kategoriemi. Byly hlasy, jak se jím mohla stát „obyčejná kytka“. Mohla a právem, protože onou kytkou byla sazenice kávovníku v květináči vkusně obaleném jutovou tkaninou nesoucí logo – Nescafé. Zpátky k pramenům 3D, chtělo by se říci.

21_Nescafe_kavovnik3

Obdarovala vaše společnost v loňském roce své obchodní partnery, zaměstnance nebo koncové zákazníky něčím pozoruhodným? Měla obecně jakýkoliv zajímavý 3D produkt na podporu prodeje? Nepochybuji, že ano. Zavolejte mi, možná právě vaše 3D reklama se stane hvězdou, která doletí do cíle – na stupně vítězů.

Na vaši účast v soutěži se těší

Radomír Starý
manažer soutěže
777 811 959
radomir.stary@gmail.com

 


64_ledovy_panak2 

36_sperky_CEPS

47_martanomluvic

11_lahve_Tequila 


42_rubikova_kostka 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag