Pokročilé
vyhledávání
 

Hvězda míří vzhůru

20.02.2009

Člověk je od přírody soutěživý tvor, ať jde o cokoliv. Neexistuje důvod si myslet, že ve 3D reklamě tomu bude jinak (nemáme na mysli boj o zákazníka). Jen to srovnávání je v ní, podobně jako v jiných kreativních oborech, mnohem těžší než třeba v hodu

Jsme na počátku roku, kdy nám TV zprostředkuje vyhlašování výsledků nejedné významné soutěže za rok loňský. Oceněné celebrity v róbách a oblecích se budou uklánět, děkovat a přijímat ceny, dary a květiny (jak jinak než v provedení 3D).

Sice za nezájmu kamer a reflektorů, ovšem opět za pozornosti odborné i poučené laické veřejnosti, proběhne také 9. ročník soutěže reklamních a dárkových předmětů – Hvězda 3D reklamy. Stále prestižnější soutěž, která mapuje obor a zpětně jej tak inspiruje, si už našla své místo mezi akcemi českého reklamního trhu. V minulém ročníku doznala i několika zlomových změn, díky kterým přilákala zas o něco více soutěžících. Jde hlavně o výrazné rozšíření počtu kategorií ze čtyř (a dvou podkategorií) na dvanáct a konečně tak nesoutěží pověstné „hrušky s jablky“. Vždyť položek předmětů na trhu 3D reklamy je nepřeberně a stále další přibývají. Vždy ale zvítězí – u příjemce, stejně jako u odborné poroty soutěže – předmět nápaditý, účelný, zajímavý, vkusný, vtipný… a krásný.

Určitě stojí za to kategorie vyjmenovat (a věřit, že mezi nimi najdete tu pravou pro svůj předmět a své vítězství):

logo

1. Využití 3DR v rámci komunikačního mixu

2. Aplikace motivu na 3DR

3. Reklamní psací potřeby

4. Reklamní textil

5. Reklamní taška

6. Reklamní kalendář či diář

7. Reklamní nebo dárkový obal

8. Reklamní dárek přibalený ke zboží

9. Reklamní a dárkové předměty pro sport, hobby a volný čas

10. Manažerský dárek do 5000 Kč

11. Reklamní gastronomie

12. Volná kategorie

Pozor! Jeden předmět je možné přihlásit podle vhodnosti do více kategorií. Soutěže se stále více účastní nejen společnosti se specializací na 3D reklamu, ale také agentury poskytující komplexní komunikační servis. Veliký potenciál soutěž nabízí i samotným zadavatelům 3D reklamy.

A co účastník soutěže získá? Minimálně jistotu, že za přijatelný přihlašovací poplatek bude jeho předmět vystaven na veletrhu Reklama Polygraf, pořádaném ve dnech 31. 3. – 2. 4. 2009 v Praze. Všichni, kteří se oborem 3DR zabývají, také dobře vědí, že účast a případný úspěch v takové soutěži znamenají zvýšení vlastní prestiže a ohodnocení celoroční práce a úsilí. No a v neposlední řadě jde také o zábavu a dobrý pocit, protože ten je na dárku vlastně nejdůležitější.

Radomír Starý manažer soutěže (Uzávěrka soutěže je 9. 3. 2009, více na www.hvezda3dreklamy.cz).

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag