Hvězdou 3D reklamy

02.12.2021

V kategorii Využití 3DR v rámci komunikačního mixu jsme uspěli hi-tech hračkou s názvem Vodní UFO. Příbalové dárky k doplňkům stravy pro děti Marťánci jsou v našem portfoliu již mnoho let a už na první pohled designově vydařené Vodní UFO není zdaleka prvním oceněným „marťanským“ předmětem v soutěži. Strefit se do zájmu a vkusu cílové skupiny a efektivně podpořit prodej je jedním z hlavních cílů profesionální agentury a s Vodním UFO se to opět podařilo. Vodotěsnou hračku lze použít pro hry ve vaně nebo na jiné vodní hladině. Po zapnutí vodotěsného vypínače mění efektně barvy a za tmy vytváří na hladině magické odrazy. V zimě tedy ve vaně, v létě třeba na hladině večerního rybníka – právě přistálo UFO, a to hned na 1. místo v kategorii!

V další klasické kategorii Aplikace motivu na 3DR jsme na nejvyšší místo na „bedně“ vystoupili se souborem Sada KEMP. Tato soutěžní práce je vzorem tailor made, sestaveným z katalogových předmětů, kterých je celkem devět a vytvářejí moderní, tak trochu kempovací soupravu pro mladé „ajťáky“. Americká IT firma KEMP sice s kempováním nic společného nemá, ale i tak byly sady distribuovány do zemí působení společnosti s úspěchem. Její logo a další motivy jsou aplikovány na dece Schwarzwolf Alvernia, termohrnku Schwarzwolf Liard, na peru Pierre Cardin Claudie, zápisníku, archu samolepek na NB, na ponožkách, šňůrce na krk, roušce a na pokerových kartách. Aplikaci motivů obsahuje i uvítací dopis a samozřejmě balení vítězné sady.


Pokud uspěla značka Schwarzwolf Outdoor dvěma předměty ve vítězném setu, v produktové kategorii Manažerský dárek zabodovala sama za sebe značka Vanilla Season, konkrétně televizní dekou Bernina na místě druhém. V soutěži Hvězda 3D reklamy se daří předmětům s nápadem a to je i případ Berniny. Její praktičnost je umocněna rukávy, takže deka nepadá a nabízí pohodlnou mobilitu. Je vyrobena z velmi měkkého fleece mikrovlákna 240 gsm a obdarovaný v ní vlastně získá luxusní kombinaci deky a županu.

Kategorie Tailor Made je výzvou pro každou agenturu, zabývající se trhem reklamních a dárkových předmětů. Připravit jedinečný produkt na míru podle zvláštních přání a požadavků zákazníka se nám podařilo pro automobilku Hyundai. Hra Postře.H, jak napovídá sám název se zvýrazněným „H“, bystří tuto vlastnost prostřednictvím hledání stejných symbolů na dvojicích kulatých kartiček. Mezi symboly jsou zařazeny i ty znázorňující mobilitu a samozřejmě se zde nachází též logo společnosti Hyundai. Druhé místo!

Kategorie Manažerský dárek si doslova říkala o přihlášení některého předmětu značky Pierre Cardin. Jako výhradní držitel licence na výrobu kancelářských potřeb této značky ve 24 zemích jsme se rozhodli uctít památku jejího zakladatele něčím výjimečným. Jedinečná sada kuličkového pera a rolleru v originálním provedení tedy nese podle Krále módy a designu Pierre Cardina název ROI, což francouzsky znamená král. Elegantní tvary a jemné rytí po celém povrchu, v klasické stříbrné nebo působivé gunmetal variantě – to je ROI na třetím místě!

Kompletní výsledky 21. ročníku Hvězda 3D reklamy najdete zde a nezbývá, než soutěži popřát do dalších let úspěch. Samozřejmě s našimi reklamními a dárkovými předměty.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie