Hvězdy stále září

19.12.2022

Mohlo by se zdát, že počet hvězd na obloze se nemění, přesto se mezi námi každým rokem objeví pár nových.

Nezáří nám sice nad hlavou, ale ve vitrínách společností zabývajících se reklamními předměty, jsou velmi vítanými přírůstky.

hvezda_3d_reklamy_22

Pod hlavičkou POPAI CE letos totiž proběhl už 22. ročník soutěže Hvězda 3D reklamy, do které své kandidáty nominovala i společnost iMi Partner. A jako každým rokem jsme při rozdělování cen ani tentokrát neodešli s prázdnou a museli jsme najít čestné místo hned pro 4 ocenění.

V kategorii Reklamní textil na třetí místo dosáhl předmět s poněkud fádním názvem – taška Lapp. Nicméně rozhodně fádní nebyl potisk, který měl oslovit děti z dětského domova Lazy Zlín, pro které byl určen. Měl připomínat produkty firmy Lapp, což jsou – kabely a kabelové systémy. A zkuste zaujmout děti nějakými dráty… Světe div se, ono to jde. Se ctí, zábavně a vtipně (více zde)

Co může být lepšího než povedený reklamní předmět, který udělá radost někomu, kdo ji opravdu potřebuje?

Odpověď je jednoduchá - přeci další takový výrobek. Na třetí místo v kategorii Tailor made totiž doletěl superhrdina Nehoďáček. Pro někoho možná jen obyčejný plyšák, pro policisty vyjíždějící k dopravním nehodám velký pomocník. Pomáhá totiž dětem, kteří se až příliš často ocitají u dopravních nehod. Je to pro ně stresová situace, ať už jsou přímým účastníkem se zraněním nebo jsou jen nedobrovolnými svědky. Děti vnímají, že se kolem nich děje něco velmi špatného, ale neumí na takovou situaci reagovat. Hračka z rukou policisty tak může přispět ke zklidnění nebo navázání kontaktu. A pokud má plyšák vizáž superhrdiny, může probudit i víru ve schopnost vše vyléčit a vyřešit. Šest tisíc Nehodáčků se tak stalo nepostradatelnými členy posádek vozů Policie ČR. I bez ocenění v soutěži je toto výrobek, na který jsme opravdu pyšní a bylo nám ctí se na takové akci podílet.


Naše letošní přihlášené práce:


Tím však výčet našich úspěchů nemůže skončit. Protože co iMi Partner lépe reprezentuje, než zboží z některé z našich unikátních kolekcí. Tentokrát zabodovala značka Vanilla Season a to hned ve dvou kategoriích. Mezi Manažerskými dárky se na druhém místě umístila servírovací sada Takaoka jako tip na skutečně exkluzivní dárek, který udělá radost nejen každému gurmánovi. No a když už je řeč o gurmánech – v kategorii Reklamní gastronomie tato sada nenašla konkurenci a odnesla si Hvězdu 3DR vyvedenou ve zlatě. Těší nás, že fantazie poroty zcela jistě zapracovala a nikdo v předloženém předmětu neviděl jen perfektně zpracované prkénko z akácie a dvě keramické misky, ale rovnou i tu hromadu sýrů, klobásek a okurčiček, které teprve takovému předmětu dají opravdový smysl existence.

Blížící se Vánoce jsou pro navození té správné gurmánské atmosféry jako stvořené. A kdo si rád odpustí vůni uzeného, může si domácnost provonět difuzérem Mikkeli nebo vonnou svíčkou Leira, novinkami vánoční sezóny v kolekci Vanilla Season.

Hvězdy září na nebi i ve vitrínách, ale neměli bychom zapomínat, že za každým takovým úspěchem jsou konkrétní lidé. Naši zákazníci, kteří nám dali důvěru jejich záměry realizovat a všichni, kteří se pak na konečné realizaci podíleli. Těmi pravými hvězdami proto nejsou zmíněné předměty, ale oni – konkrétní lidé. Děkujeme jim a přejeme, ať září dál.



Produkty VS pro vánoční atmosféru: