18.05.2011
Na profil iMi Partner budeme přidávat aktuální zprávy, novinky, fotografie, videa a odkazy na akce i další aktivity, které se nám podařily nebo je teprve připravujeme, pokládáme je za zajímavé a chceme je sdílet s přáteli, tedy dodavateli, zákazníky a dalšími našimi příznivci. Na tyto zprávy je možné okamžitě reagovat, přidávat komentáře a tím nám poskytnout důležitou zpětnou vazbu. Stále máme co zajímavého sdělovat a bez ohledu na periodicitu pro nás bude vždy rozhodující obsah.
Když v únoru 2004 Mark Zuckerberg s několika přáteli Facebook založil pro studenty Harvardovy univerzity, nemohl tušit, jak rychle se jejich „produkt“ rozletí do světa. V současné době má Facebook něco přes 650 milionů uživatelů na celém světě, což je zhruba desetina světové populace. U nás za poslední rok přibyl celý milion zaregistrovaných účastníků a nyní jich jsou už více než 3 miliony!
Každý profil na Facebooku je vlastně blog v nesmírném světě blogů a jeho uživatel může sdílet své příspěvky s těmi spřátelenými. Záleží už jen na kvalitě obsahu, zda příspěvek „obletí“ celý svět. Firemní profily se až na malé rozdíly chovají stejně jako ty osobní a šikovná společnost tak může oslovit širokou veřejnost.
Víte, že průměrný uživatel na této síti stráví asi 12 hodin měsíčně? Není však málo těch, kteří jí propadli a zůstávají na ní po dlouhé hodiny každý den. A víte, že v průměru má každý účastník na 130 přátel a co měsíc si najde 8 nových? Že každou půlhodinu se na Facebooku napíše přes 3 miliony zpráv?
Nejhledanější dotazy
Kategorie