V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

IPPAG Global Promotions na scénu!

06.06.2012

Asociace IPPAG, sdružující výrobce a dodavatele reklamních a dárkových předmětů z pětadvaceti zemí pěti kontinentů, vloni založila mezinárodní společnost. Protože jediným členem IPPAG v rámci České republiky je iMi Partner a ve vedení asociace má svého zástupce, generálního ředitele Tomáše Kaderku, podívejme se na novou firmu blíž. Jmenuje se IPPAG Global Promotions.

O IPPAG a členství společnosti iMi Partner v tomto sdružení jsme vás informovali v rozhovoru s Tomášem Kaderkou už před dvěma lety. Titulek rozhovoru zněl „Asociace jiného druhu“ a přesně takový IPPAG je. Z každé země může být jejím členem jediná firma z oboru s tím, že musí jít o jednoho z lídrů trhu v daném státě. Členové si nekonkurují a naopak sdílejí informace o dodavatelích, vývoji na trzích a také o zakázkách pro nadnárodní klienty, protože ty mohou být přenosné i na trh jiného člena.
„Bylo pouze otázkou času, kdy nás poptávka ze strany nadnárodních korporací po globálních dodavatelích přiměje k založení společné firmy. Naše znalosti pětadvaceti různých lokálních trhů, celková společná kupní síla přes 200 milionů USD, obrovské vnitřní know-how a více než čtyřicetiletá zkušenost v oboru, to vše jsou silné stránky, na kterých je společnost postavena“ vysvětluje Tomáš Kaderka. „Zakladateli firmy jsou členové asociace a na konkrétní projekty velkých zadavatelů se vytvářejí mezinárodní týmy. Sídlo společnosti je ve Švýcarsku a výkonný management pracuje z Londýna.“
Vedle řešení zakázek „šitých na míru“ velkým zákazníkům pro ně společnost vytváří i globální sortiment katalogových položek ve formě e-shopu. Zboží zde bude cenově zvýhodněno díky nákupu ve velkém objemu a úsporám v logistice.
IPPAG Global Promotions dbá na to, aby zakázky byly řešeny na špičkové úrovni nejen z hlediska příznivých cen, ale i kvality zboží a všech dalších služeb. Mnohé nadnárodní korporace mají stanovena náročná kritéria společenské zodpovědnosti, k nimž patří i sociální a ekologické požadavky na dodavatelské řetězce včetně různých auditů výrobců a certifikace dodávaného zboží. V oboru reklamních a dárkových předmětů je asociace IPPAG prostřednictvím nově založené společnosti schopna tyto nároky zabezpečit.
 „Na západ od našich hranic je společenská odpovědnost firem už běžnou součástí firemní politiky ve všech oblastech činnosti a týká se to i nákupu a používání reklamních předmětů. U nás toto téma ještě není tak horké, je zatím spíše novinkou, která se však brzy stane standardem“ zdůrazňuje Tomáš Kaderka.
"IPPAG Global Promotions tedy není jen nějakým obchodním mezičlánkem mezi velkými dodavateli reklamních a dárkových předmětů a nadnárodními zákazníky, ale kreativním a zodpovědným řešitelem jejich požadavků v oblasti 3D reklamy až na úroveň trhů v jednotlivých zemích, ovšem s globální působností. Záměr se vyplácí, protože IPPAG už uspěl ve výběrových řízeních na globálního dodavatele například pro Siemens a LeasPlan. Nyní se dojednávají podrobné podmínky kontraktů,“ dodává Tomáš Kaderka.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag