Kdo čeká, nedočká se

13.01.2010

Radomir_StaryDodavatelé 3DR v naději čekali na třetí čtvrtletí, zda klienti předvánočními objednávkami zastaví dosavadní propad tržeb, zatímco klienti čekali s poptávku opravdu až na poslední chvíli, částečně z obavy, zda jim letos na dárky zbudou peníze, částečně také se záměrem získat co nejnižší cenu.
Těžká doba prý přeje skvělým nápadům, které generují vysoký efekt při vynaložení minima nákladů. Čekám tedy, jak se to projeví v nadcházejícím ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy, v níž by se mělo sejít to nejlepší, co bylo v loňském roce vytvořeno. Věřím, že se dočkám, protože originální myšlenky a netradiční postupy jsou palivem i motorem, který nás posunuje vpřed a pomáhá nám dostat se i přes zdánlivě nepřekonatelné překážky.
Netroufám si odhadnout, kolik těch jedinečných nápadů v roce 2009 vzniklo a kolik z nich se skutečně uplatnilo, nicméně jsem přesvědčen, že ti, kteří jen seděli se založenýma rukama, se ani v novém roce nedočkají žádného výrazného zlepšení. Naopak ti, kteří aktivně vyhledávají nové příležitosti a zkoušejí projít nevyšlapanými cestami, jistě brzy začnou těžit z postupného oživování ekonomiky. Chce to jen nečekat.

Radomír Starý
manažer soutěže Hvězda 3D reklamy

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie