Kolikrát denně…

19.02.2009

tedy psacím náčiním, sklem a keramikou, kancelářskými potřebami a zbývajícími, které nebyly nijak specifikovány.

Z uvedeného grafu vyplývají vcelku zajímavá fakta. Více než třetina respondentů, kteří obdrželi jakoukoliv potřebu vhodnou pro kancelář, ji ani jednou nepoužila. „Evergreen“ psací náčiní opět vítězí i v četnosti užívání – firemní propisky a tužky jsou měsíčně v průměru téměř dvakrát častěji brány do rukou než sklenice či firemní hrnky. Jistě nejde o problém s pitným režimem? Abychom jen nechválili, z těch, kteří obdrželi nějaké psací potřeby, je nikdy nepoužilo 5 %, zmíněný průměr ovšem vylepšuje 20 % těch, kteří je uchopí více než pětkrát denně. Pozitivní je skutečnost, že u vyšších četností použití všech položek jsou většinou i vyšší počty respondentů.

Pokud je dárkový předmět vhodně brandován, bývá tou nejlepší opakovanou reklamou. Může jít jen o obyčejnou reklamní propisku doslova za pár korun, kterou se do diáře zapisuje čas a místo schůzky s přáteli, hrnek na ranní voňavou kávu s kolegyní nebo rámeček na stole s fotkou nejbližších. Tohle vám nadlinka prostě nedá…

Četnost užití (%)

 

 

Kolikrat_denne2

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie