Pokročilé
vyhledávání
 

Kolikrát denně…

19.02.2009

Nemáme samozřejmě na mysli nic jiného, než četnost použití 3D předmětu (nejen) za den. Ve výše uvedeném výzkumu (ASI) byla položena i tato otázka v souvislosti s předměty, které nejsou nošeny na těle,

tedy psacím náčiním, sklem a keramikou, kancelářskými potřebami a zbývajícími, které nebyly nijak specifikovány.

Z uvedeného grafu vyplývají vcelku zajímavá fakta. Více než třetina respondentů, kteří obdrželi jakoukoliv potřebu vhodnou pro kancelář, ji ani jednou nepoužila. „Evergreen“ psací náčiní opět vítězí i v četnosti užívání – tužky a pera jsou měsíčně v průměru téměř dvakrát častěji brány do rukou než sklenice či hrnky. Jistě nejde o problém s pitným režimem? Abychom jen nechválili, z těch, kteří obdrželi nějaké psací potřeby, je nikdy nepoužilo 5 %, zmíněný průměr ovšem vylepšuje 20 % těch, kteří je uchopí více než pětkrát denně. Pozitivní je skutečnost, že u vyšších četností použití všech položek jsou většinou i vyšší počty respondentů.

Pokud je dárkový předmět vhodně brandován, bývá tou nejlepší opakovanou reklamou. Může jít jen o obyčejnou propisku doslova za pár korun, kterou se do diáře zapisuje čas a místo schůzky s přáteli, hrnek na ranní voňavou kávu s kolegyní nebo rámeček na stole s fotkou nejbližších. Tohle vám nadlinka prostě nedá…

Četnost užití (%)

Kolikrat_denne2

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag