V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Komplexní zabezpečení BTL aktivit klienta? iMi Line!

18.07.2012

Hospodářství na celém světě je už několik let v nevídaném pohybu. Na změny je nutné reagovat, ale než být reakcí o krok za změnou, lepší je změny utvářet. Interní BTL agentura iMi Line (www.imiline.cz) takovou změnou je. Na podrobnosti se nyní zeptáme paní Blanky Rigo, její projektové ředitelky.

blankae-zine: Paní ředitelko, můžete nám v krátkosti představit projekt interní agentury iMi Line?

Reklamní a dárkové předměty jsou součástí komunikačního mixu a my bychom si rádi z tohoto pomyslného mediálního koláče rozšířením poskytovaných služeb ukrojili co nejvíce. Vytvořením iMi Line nabízíme našim klientům novou diverzifikovanou službu s výraznou přidanou kreativní hodnotou.   

e-zine: Jaký tedy byl vývoj projektu?

Práce na něm byly zahájeny loni v létě, a to,  jak už to u podobných projektů bývá,  rešeršemi a modelacemi, přičemž přesvědčení o správnosti zamýšleného kroku posílily nejen pozitivní reakce obchodních přátel – stávajících nebo potenciálních klientů - ale také podzimní brief od giganta FMCG přesně v intencích iMi Line: když děláte reklamní předměty, dokázali byste zařídit na klíč soutěž/věrnostní program, pro který koneckonců předměty dodáváte?
To vše proběhlo ještě před mým nástupem do iMi Partner letos v březnu. A od té doby vysvětlujeme, představujeme a akvírujeme. Ctíme pravidlo „people follow revenue“, tedy zatím pracujeme s minimálním aparátem. V případě dlouhodobé a rozsáhle spolupráce to jistě bude mít i vnitřní personální efekt, na menších „jobech“ si vystačíme s freelancery a vlastními silami.    

e-zine: Co vše je agentura iMi Line schopna klientovi nabídnout? Máte již zájemce o tuto systémovou spolupráci?

Jak se říká, čas jsou peníze. A právě tyto dvě spojené veličiny iMi Line klientům výrazně šetří. Zkrátka odpadá (nejméně) jeden mezičlánek, který klienta brzdí a služby a zboží mu svými „fees“ i prodražuje. Jak sděluje úvod webu iMi Line, agentura se bude zabývat těmi aspekty komunikačního mixu, jejichž součástí je dodávka reklamních a dárkových předmětů. Jde o širokou škálu akcí od spotřebitelských soutěží, přes věrnostní programy až po eventy a promotion všeho druhu. iMi Line vzbuzuje u klientů oprávněný zájem a myslím, že během léta se dostaneme k několika pilotním projektům.

e-zine: Děkujeme za rozhovor.


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag