Logo k nepřehlédnutí

18.05.2015

Zadání nového korporátního stylu nebylo nijak zásadně omezeno a mělo hlavně charakterizovat dynamiku rozvoje společnosti i zdravé sebevědomí vyplývající z pozice lídra na trhu reklamních a dárkových předmětů. Tak to bylo uvedeno v briefu, kterým iMi Partner oslovil mezi jinými také agenturu Yashica s.r.o., jejíž návrh prošel vítězně výběrem.

Logo jako firemní erb

Řecké logos znamená doslova slovo, ale také pojem či dokonce zákon. Profesionální služby jako zákon? Ano, ovšem v případě seriózní, profesionální firmy by u jejího loga mělo jít dokonce o něco podobného, čím je pro šlechtický rod erb. 
Připravili jsme tři zcela odlišné a originální návrhy, které všechny odrážely atributy společnosti iMi Partner tak, jak jsme je pochopili,“ říká kreativní ředitel agentury Yashica Matěj Benko. „Podle našeho názoru klienta vedly k rozhodnutí pro konkrétní verzi důvody více emocionální než racionální. Nový styl prostě musí padnout jako dobré oblečení: nikde nesmí nic tlačit a vše by naopak mělo sedět jako druhá kůže.

Agentura s klientem spolupracuje už několik let a dokázala se s ním naladit na stejnou vlnu. Ví, že tam jsou lidé, kteří společnost vystavěli od základů, jsou s ní sžití a právě oni chtějí, aby jim nový „kabát“ sedl jako ulitý. Dalšími faktory, které rozhodly ve prospěch návrhu, jsou originalita, nezaměnitelnost a také variabilita a organické přizpůsobení kontextu, v němž se vizuální styl loga použije.

Co ještě logo obsahuje

Navrhovat cokoliv formálního a svazujícího bylo s ohledem na flexibilitu a kreativnost klienta v podstatě tabu. 

Ve zvolené zobrazovací metodě, kterou je isometrická axonometrie se třemi osami, nápis působí třídimenzionálně, což s ohledem na zaměření společnosti bylo další významné plus. U vybraného návrhu byly ve hře dvě verze, jedna s nápisem naležato a druhá se stojícími písmeny, která i pro lepší čitelnost u klienta vyhrála. Písmo je kreativně sestaveno ze stylizovaných barevných krabic pro balení reklamních a dárkových předmětů, a tak současně působí jako nevšední POS/POP instalace, další významná kategorie 3D reklamy. Inspirací při navrhování však bylo i téma kontejnerů v přístavech či na nákladních lodích. Kromě kreativity při výrobě 3DR předmětů jde tedy o zapracování dalšího významného firemního atributu, kterým je logistika. V sestavě pestrých pravoúhlých prvků v pevném axonometrickém systému lze také vidět skutečnost, že zaměstnance společnosti jejich práce při zajišťování spolehlivých služeb pro zákazníky prostě baví.

Cesta dál a vzhůru

Společnost iMi Partner chce i svým logem dát najevo přání, aby s ní klienti sdíleli perspektivní cestu. Z jejich strany k tomu i nadále očekává vysoké nároky, které jí dovolily se plně rozvinout a za každých okolností sestavit stavebnici každé zakázky i s neznámými do konstantního výsledku – dodávky kvalitních reklamních předmětů, efektivně včleněných do sestavy komunikačních cílů zákazníků.

Zmíněná cesta dál a vzhůru obsahuje i konstrukci obsahující „kostky“ budování vlastních značek, hledání nových trhů, způsobů vylepšení nabídky a servisu stávajícím zákazníkům s nároky na CSR v celém odběratelsko-dodavatelském řetězci. Jedním z nejdůležitějších prvků stavby, díky kterým se firma „nesesype“, jsou lidé v ní pracující. Oni, zákazníci a pro ně naplňované vize společnosti jsou tím hlavním, co nové logo obsahuje. 

"Text vychází v týdeníku M&M" 

 

loga

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie