18.05.2015
Zadání nového korporátního stylu nebylo nijak zásadně omezeno a mělo hlavně charakterizovat dynamiku rozvoje společnosti i zdravé sebevědomí vyplývající z pozice lídra na trhu reklamních a dárkových předmětů. Tak to bylo uvedeno v briefu, kterým iMi Partner oslovil mezi jinými také agenturu Yashica s.r.o., jejíž návrh prošel vítězně výběrem.
Agentura s klientem spolupracuje už několik let a dokázala se s ním naladit na stejnou vlnu. Ví, že tam jsou lidé, kteří společnost vystavěli od základů, jsou s ní sžití a právě oni chtějí, aby jim nový „kabát“ sedl jako ulitý. Dalšími faktory, které rozhodly ve prospěch návrhu, jsou originalita, nezaměnitelnost a také variabilita a organické přizpůsobení kontextu, v němž se vizuální styl loga použije.
Ve zvolené zobrazovací metodě, kterou je isometrická axonometrie se třemi osami, nápis působí třídimenzionálně, což s ohledem na zaměření společnosti bylo další významné plus. U vybraného návrhu byly ve hře dvě verze, jedna s nápisem naležato a druhá se stojícími písmeny, která i pro lepší čitelnost u klienta vyhrála. Písmo je kreativně sestaveno ze stylizovaných barevných krabic pro balení reklamních a dárkových předmětů, a tak současně působí jako nevšední POS/POP instalace, další významná kategorie 3D reklamy. Inspirací při navrhování však bylo i téma kontejnerů v přístavech či na nákladních lodích. Kromě kreativity při výrobě 3DR předmětů jde tedy o zapracování dalšího významného firemního atributu, kterým je logistika. V sestavě pestrých pravoúhlých prvků v pevném axonometrickém systému lze také vidět skutečnost, že zaměstnance společnosti jejich práce při zajišťování spolehlivých služeb pro zákazníky prostě baví.
Zmíněná cesta dál a vzhůru obsahuje i konstrukci obsahující „kostky“ budování vlastních značek, hledání nových trhů, způsobů vylepšení nabídky a servisu stávajícím zákazníkům s nároky na CSR v celém odběratelsko-dodavatelském řetězci. Jedním z nejdůležitějších prvků stavby, díky kterým se firma „nesesype“, jsou lidé v ní pracující. Oni, zákazníci a pro ně naplňované vize společnosti jsou tím hlavním, co nové logo obsahuje.
"Text vychází v týdeníku M&M"
Nejhledanější dotazy
Kategorie