Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
20.11.2019
Famózní poměr kvality k ceně, to jsou oděvy ve slevách. Tím spíš, když značkové. Například: nejvyšší sleva 74 procent, kdy z fleecové bundy Stedman je položka za 99 korun. Žádná z ostatních nepřekročí 1000 korun a většina nabízí padesátiprocentní slevu, některé i vyšší. No (ne)kupte to!
Je zde období, kdy firmy a instituce před koncem roku finišují
s prací, aby zaměstnanci mohli užít volné sváteční dny. Blíží se i čas,
kdy mnozí marketingoví manažeři budou na poslední chvíli řešit vánoční dárky pro cílové skupiny, jako
jsou zaměstnanci a obchodní partneři. Co tedy značkové
oděvy od 50 korun do tisíce, od triček po mikiny, vesty a bundy
značek Schwarzwolf Outdoor, Stedman, Slazenger a dalších? Navíc skladem v Brně, tedy k dodání
prakticky v řádu dnů?
V téměř 70 položkách najdete jen osm se slevami pod 50 procent,
většinu právě za polovinu původní ceny a 15 dokonce s více než 50% slevou.
V celkem 13 komoditách dominují bundy
(15 položek), dále jsou k výběru mikiny
(13), trička (12), polokošile (7), vesty (6), jedna košile s rukávem krátkým, jedna
s dlouhým – obě US Aspen, po jedné položce zde najdeme kalhoty Schwarzwolf Barkol, teplákovou soupravu
i kšiltovku značky Slazenger, zimní čepici Schwarzwolf
Malaspin, rukavice s úpravou pro kapacitní displeje, sponu kravaty
z nerezové oceli a ledního medvěda složeného z čepice a šály.
Oděvy jsou pro běžné nošení až po náročné outdoorové aktivity,
nejlevnějšími je několik triček za 50 korun (!)) a „nejdražší“ je uvedená
tepláková souprava Slazenger za 950 korun, ovšem po slevě z 1926 korun.
Oblečení jsou vyrobená ze široké škály materiálů od bavlny až po funkční ze syntetických
mikrovláken a v počtech kusů jen od desítek po několik set podle
jednotlivých položek.
Jde o výprodeje v rámci
průběžné obměny sortimentu podle přání zákazníků, jejich cílovek i trendů v
oboru.
Uvádíme také další kategorie reklamních a dárkových předmětů
v rámci akčních slev
:
Domácnost
– převažují položky značky Vanilla
Season, slevy jsou v rozmezí 33 až 61 procent a pro (nejen vánoční) kuchaře
a labužníky lze tedy pořídit předměty s mimořádným poměrem kvality a ceny.
Tašky
– praktické a současně elegantní zavazadlo ocení každý a ani nemusí vědět, že
jste je pro něj pořídili ve slevách od 22 do 46 procent.
Deštníky
– s ohledem na deštivé zimy posledních let Vaše cílové skupiny jako
vánoční dárek ocení i deštník, zde po slevách od 34 do 54 procent.
Pro
volný čas – po textilu druhá nejčetnější kategorie. A jako v kategorii
předmětů pro domácnost vládla značka Vanilla Season, zde najdeme Schwarzwol Outdoor.
Kancelář
– od propisek až po luxus značky Pierre
Cardin a jeho 9 položek, ve většině s 50% slevou. Manažerské dárky
čekají!
Nářadí
– sice jen 5 položek, ale čtyři z nich značky Schwarzwolf Outdoor a
s 50% slevou. Obnova sortimentu prostě přináší samé výhody!
A abychom stvrdili cyklus této obnovy, zde jsou všechny novinky
s téměř 2500 položkami!
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.