Pokročilé
vyhledávání
 

Outsourcujte e-shop vašich reklamních předmětů

03.06.2013

iMi Partner v rámci svých agenturních služeb nabízí zákazníkům možnost vedení e-shopů jejich reklamních předmětů. A protože jde o specifickou aplikaci v oblasti IT, zeptali jsme se na podrobnosti přímo e-bussines developera firmy, Mgr. Karla Figlára.

e-zine: Pane Figláre, hned na začátek Vám položíme prostou otázku – o co jde?

kfNabízíme klientům zřízení a vedení e-shopů s firemními obrandovanými reklamními předměty, které si pak mohou objednávat pověření uživatelé, ať již jde například o pobočky klienta, jeho externí obchodní zástupce, zaměstnance nebo koncové zákazníky v rámci firemních bonusů či zákaznických akcí. E-shopy nelze vnímat jen jako webová řešení, protože se za nimi skrývá poskytování ucelených logistických služeb. Klientovi odpadá nejen starost s distribucí, ale také se skladováním. Zástupce společnosti s account manažerem na straně iMi Partner dohodne šíři sortimentu, výši skladových zásob a uživatel pak po přihlášení už jen vybírá a objednává.  


e-zine: Tedy jako v klasickém e-shopu?

Přesně jak to známe, včetně uložení předmětů do košíku, kontroly jeho obsahu, potvrzení objednávky a jejího odeslání do logistického centra iMi Partner, kde je vyřízena. Přístup do e-shopu je umožněn po registraci a následné autorizaci, kterou je možné nastavit proti heslu vygenerovanému systémem nebo proti vnitřní síti uživatele, což jsme také schopni zapracovat.
Klient má k dispozici několik úrovní oprávnění, které může jednotlivým uživatelům nastavit: od oprávnění úplného, kdy uživatel disponuje administrátorskými právy, až k pouhému procházení jednotlivých položek.
Je zde i možnost nastavení dodatečného schválení objednávky nadřízeným uživatelem.
Variabilita e-shopu tedy začíná konfigurací všech parametrů ve spolupráci s klientem tak, aby stoprocentně vyhovoval jeho požadavkům. Nabízí se provoz v korunách, eurech, dolarech, ale není problém nastavit i fiktivní měny – žetony, body nebo třeba zlaťáky. Klient si také může vybrat, zda e-shop bude pracovat s DPH či bez ní. Nezbytnou součástí je funkce rozpočtů, kdy uživatel objednává zboží jen do stanoveného limitu, tedy rozpočty svých uživatelů může klient upravovat jednotlivě v administraci. E-shop nemusí být nutně pouze v českém jazyce, není problém ani se slovenštinou, angličtinou nebo němčinou.
E-shop umožňuje i dodatečný branding stanovených předmětů, jako nejběžnější příklad uvedu razítka nebo vizitky.

e-zine: Takže každý e-shop vlastně může být „ušitý na míru“ klientovi?

Ano, doslova jde o tailor made e-shop. Nechybí zde ani informační funkce, kdy zákazník vloží jakoukoliv zprávu pro uživatele - například o akci na určité položky nebo o navýšení rozpočtů atd. Je toho však mnohem více, z čeho klienti mohou vybírat.
Významná je i úroveň informovanosti uživatelů a klienta samého: Samozřejmostí je poskytování uceleného přehledu o pohybech zboží, čerpání rozpočtů, o objednávkách, výdejkách a dalších dokladech pro uživatele za jeho osobu a pro klienta za celý e-shop. Klient má k dispozici informace v reálné době a může podle statistik vygenerovaných do XLS formátu podniknout další kroky v souladu s jeho marketingovou koncepcí. Vedle statistik jsou zde i další nástroje, jedním z nich je například automatické zaslání emailu o dosažení minimálních zásob.
Důležité je také nastavení výdejních míst a způsobu dodávky zboží i s ohledem na výši obratu, ovšem to už je záležitost logistiky, nikoliv primárně samotného e-shopu.
A když tailor made, tedy včetně vzhledu v duchu korporátní identity. Dá se tedy říci, že ze strany klientů jde o úplný outsourcing služeb souvisejících nejen se správou e-shopu, ale i logistiky, včetně možnosti operativní organizace pohybu zboží v e-shopu podle vývoje objednávek.

e-zine: S každou službou souvisí nějaký servis a termíny…

Provozní záležitosti, jako je například pomoc s přihlášením, jsou odbavovány okamžitě, nejpozději do jedné hodiny v rámci pracovní doby. Servis týkající se zavedení nových položek na e-shop, případně jejich stažení, je kvůli aktualizaci zboží (nikoliv skladových zásob) prováděn do druhého dne. Hromadný import rozpočtů včetně přípravy importního souboru je pracovníky iMi Partner odbavován ještě ten samý den po obdržení požadavku.
Pokud náš klient službu e-shopu zatím nevyužívá a má o ni zájem, ať se obrátí na svého account manažera, který s ním veškeré podmínky projedná. Se zákaznickými e-shopy má iMi Partner už tříleté zkušenosti, vše tedy bude řešeno ke spokojenosti klientů.

e-zine: Děkujeme za rozhovor.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag