Pokročilé
vyhledávání
 

Reklamní efekt – to je, oč tu běží (No. 2)

19.04.2012

V minulém e-zinu jsme druhou statistikou ukázali, jak jsou na tom čtyři velká města USA v délce vlastnění jednotlivých kategorií reklamních a dárkových předmětů, četnosti jejich reklamních účinků za měsíc a ve změnách údajů v roce 2010 po dvou letech. A jak na tom předloni byly metropolitní oblasti Londýna, Sydney, Toronta a Montrealu?

USA jsme studovali separátně právě kvůli možnosti porovnání obou období. Údaje z roku 2010 pro přehlednost uvedeme i v dnešním  grafu (pořadí předmětů sestupně podle výsledků v USA).
Ale nyní se už rozleťme za La Manche, na sever od Niagarských vodopádů i za slavnou operou ve tvaru bílých mušlí či plachet… Dost romantiky a poezie, zpátky k reálným údajům.
Kanada i Austrálie – země čepicím zaslíbené. Na rozdíl od konzervativní Velké Británie, kde jsou pokrývky hlavy v počtu reklamních účinků (297) za měsíc až na pátém místě, v těchto dvou zemích jsou na prvním s 1007 účinky (při průměrných 7,2 měsících vlastnění), respektive s 826 (6 měsíců vlastnění).
Abychom se neztratili v číslech, osvěžme se informacemi, které nabízejí největší překvapení nebo alespoň zajímavé dedukce. Tak například v USA v počtu reklamních účinků vítězné tašky si i v K a GB uhájily medailové pozice, kdežto v A se propadají až na osmou příčku! Tam se naopak na druhé místo (tedy za čepice) probojovaly kancelářské potřeby (!!!), které se ve zbývajících zemích „ztrácejí“ ve druhé polovině pomyslného produktového závodního pole. Jestliže jsme v minulé statistice uvedli, že v USA mají mikiny a další svrchní oděvy co dohánět, v GB se jim to povedlo a v roce 2010 byly dokonce na 1. místě, zatímco v trojici ostatních zemí je najdeme spíše na středních pozicích. Trička a košile mají bronz v A, kdežto v GB se spokojily až se sedmou příčkou.
Nejvíce se věnují času obyvatelé oblasti Londýna (kalendáře zde jsou na místě čtvrtém), následně v USA (5. pozice) a stejně se mu (ne)věnují obyvatelé Montrealu, Toronta a Sydney (shodně 6. místo).
To nejlepší nakonec. Ne ani tak kvůli údajům statistik Advertising Specialty Institute, ale pro možnost odkazu na zajímavý pořad Rádia Česko, uvedený v pondělí 16. dubna tohoto roku. Marketingový magazín tentokrát hostil pány Herberta Bryndu, obchodního ředitele společnosti iMi Partner a Pavla Černého, majitele agentury Gordica Communication. V pořadu - jak jinak než na téma 3D reklama - hned v úvodu zazněla zajímavá informace:  Až 40 procent propisek, které používáme, je reklamních. Zřejmě slabší údaj bychom mohli čekat v A, kde psací potřeby zaujímají 5. místo, lépe jsou na tom v USA a v GB (pozice třetí) a možná i více než oněmi 40 procenty reklamních propisek se píše v Kanadě, kde jsou psací potřeby na místě druhém (tedy za vítěznými čepicemi).

Po prostudování grafu se mnohým sama nabídne otázka: Proč je reklamní efekt 3DR předmětů tak vysoký? Protože je jejich majitelé používají.

graf1_imi_partner

graf2_imi_partner

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag