V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Reklamní předměty a dárky v retro stylu? Wow!

28.07.2013

Mezinárodní citoslovce „wow!“ vyjadřuje úžas nad něčím ohromujícím. I když by spoustě reklamních a dárkových předmětů z nabídky iMi Partner slušelo také, šetřili jsme si ho na něco opravdu speciálního – sortiment ve stylu retro!

Než si na webu iMi Partner zadáme klíčové slovo „retro“, vcelku nadbytečně uvedeme, že pojem označuje něco minulého, co určitou komunitu zajímá a hlavně - vrací se zpátky do života. Koneckonců platí stará pravda, že co tu jednou bylo, se v nějaké podobě zase objeví. Takže z jakých návratů si můžete vybírat?

Ať už je vliv záření mobilního telefonu na naše zdraví jakýkoliv, zcela určitě ho eliminují klasická telefonní sluchátka s připojením na moderní komunikační přístroj. V nabídce jsou také dva typy s dokovacími stanicemi, které se sluchátky působí dojmem dávného telefonu. Svou funkcí jsou ovšem výdobytkem zcela jiného stylu, který má obor reklamních a dárkových předmětů také rád, a tím je hi-tech. U obou produktů se dá nastavit klasické vytáčení a s ním spojený zvuk, takže konečný efekt telefonu na pracovním stole bude unikátní. Prostě wow! Retro rádia patří k nejoblíbenější části sortimentu ve stylu retro, kterým je elektronika. Tvar, úprava povrchu, nezbytná anténa, případně podsvícení a rozhodně neretro technologie uvnitř.

Jak elegantní a designové výrobky se kdysi prodávaly, dosvědčují také retro brýle, ovšem nejčetnější kategorií v nabídce jsou retro tašky, stylově vyrobené převážně z dobově moderních imitací kůže a některé ve značkových variantách. Výrobky ve stylu retro jsou u producentů značkových předmětů velmi populární. Z nabídky speciálně odkážeme na chladicí box slavného anglického „televizního“ kuchaře Jamieho Olivera, ale tento ryze manažerský dárek není jedinou možností, jak obdarovat obchodní partnery. Je jí vlastně většina z celkové nabídky 35 reklamních a dárkových předmětů ve stylu retro.

Design mnohých z nich připomíná vynikající umělecký styl, kterým se Československo proslavilo a odstartovalo jej na světové výstavě v Bruselu v roce 1958. Koneckonců právě za svoji expozici naše tehdejší republika získala i Zlatou hvězdu za nejlepší pavilon výstavy. Funkcionalismus spojený s výtvarnou elegancí, tvarová a barevná hravost, to jsou hlavní znaky bruselského stylu a také reklamních a dárkových retro předmětů, které vaše významné cílové skupiny rozhodně ocení k jakékoliv příležitosti. Protože každá je významná.

Další stylové a značkové možnosti výběru manažerských dárků:


Eko předměty vašim obchodním partnerům vkusně a současně účinně sdělí, že pro vaši firmu či instituci není společenská odpovědnost (CSR) prázdný pojem.

Značkový textil Hanes – i v jeho rámci se najdou výrobky ve stylu eko (organická bavlna), stejně jako hi-tech (funkční materiály), ale vždy ve vynikající kvalitě.

Schwarzwolf -  už je stálice mezi značkovými reklamními dárky pro outdoor a další aktivity v přírodě.

Vanilla Season - reprezentuje značkové reklamní dárky pro milovníky přípravy jídel, stolování a relaxaci s přáteli – brzy bude k dispozici nový katalog! Včas o něm budeme informovat.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag