05.03.2013
Vzhled reklamních a dárkových ekologických předmětů samozřejmě závisí na kategorii. Nejrozšířenější jsou ty z přírodních, recyklovaných a biologicky odbouratelných materiálů, které se podle použitých surovin inspirují lidovým, orientálním nebo etnickým stylem. Jako příklad můžeme uvést eko propisky s potiskem. Pokud jste pro své obchodní partnery a další cílové skupiny nevybrali mezi těmito zhruba padesáti designovými lahůdkami, jistě najdete vhodný předmět v dalším představeném sortimentu. Vždy platí, že předáním reklamních a dárkových předmětů s předponou eko dárce zdůrazňuje téma se stále větším významem - korporátní odpovědnost vůči společnosti a světu.
Toto sdělení tedy musí být zřetelné už ze samotného předmětu, což zcela jistě platí i pro výrobky z recyklovaných materiálů, ať již jde o papír, karton, plasty - hlavně životní prostředí velmi zatěžující PET láhve - nebo dokonce sklo. Tou snad nejdůležitější vlastností předmětů z přírodních a recyklovaných materiálů je však skutečnost, že je člověk CHCE brát do rukou a používat je, na čemž má jejich vzhled zásadní podíl. A co teprve se do nich obléci? V rámci reklamního textilu mají stále významnější pozici oděvy z organické bavlny, ale mezi předměty z organických materiálů lze nalézt i několik neoděvních lahůdek, jako například Zásobník papíru vyrobený z organického čajovníkového papíru.
Důležitou skupinou reklamních ekopředmětů a dárků jsou také ty, kterým sluší přívlastek hi-tech, ovšem jejich technologické vychytávky přísně slouží šetrnosti vůči životnímu prostředí. I tyto předměty však „umějí dobře vypadat“, jak se můžete přesvědčit u výrobků, které pro svůj chod využívají solární nabíjení. Jde většinou o praktické předměty jako kalkulačky, svítilny a světla, cestovní nabíječky nebo hodiny. Při bližším zkoumání zde nalezneme také produkty s kombinovaným pohonem (solár a dynamo) pro denní a noční použití, nicméně hi-tech styl mají i ty předměty, které jak za dávných časů „jedou“ na ruční pohon.
Malým kvízem se může zdát odkaz na ostatní předměty na našem webu, ovšem velmi rychle jsou zde k nalezení ty, které uživatelům nějakým způsobem šetří peníze při provozu domácnosti. Jde o různé sady a sety k úspoře elektřiny a vody a většina z nich je balena v elegantních, recyklovatelných krabičkách.
Styl ekologických reklamních předmětů by se dal nazvat ekofunkcionalismem, protože přímo vychází z použitých materiálů, technologií i účelu. A jak ukazuje pohled do internetového vyhledávače, tento pojem ještě neexistuje. Nikoliv, právě vznikl.
Nejhledanější dotazy
Kategorie