Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
04.01.2016
Aby byl symbolický trek ze starého roku do nového co nejpříjemnější, nabízíme vám k němu 88 předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity. Tak, jak je nabízí nový katalog značky Schwarzwolf Outdoor.
Podívejte se tedy rovnou na zbrusu nový katalog ve virtuální
verzi a vybírejte pro své cílové skupiny kvalitní, stylové vybavení
nejen pro zimní sezónu, ale pro celý rok. Těm, kteří chtějí mít při výběru v
rukou katalog v tištěné podobě, doporučujeme obrátit se na svého account manažera.
Pojem outdoor se musel stát
součástí názvu značky Schwarzwolf
Outdoor, protože přesně vystihuje její filosofii. Nejde „pouze“ o aktivní
pobyt v přírodě s co nejkvalitnějším a nejúčelnějším, ale také
vkusným, elegantním a stylovým vybavením. Koneckonců právě to je
v současnosti převažující pohled na fenomén outdoor, nic se ale nesmí
přehánět. I člověk vyznávající městskou turistiku si najde v nabídce
outdoorové výstroje a výzbroje vhodné předměty, nicméně chodit po ulicích například
v expedičních pohorách a s batohem na zádech je spíše úsměvný extrém.
Historie outdooru je vlastně stará jako lidstvo. S rozvojem svých
dovedností a znalostí si lidé vyráběli ošacení a pomůcky, aby v drsné
přírodě vůbec obstáli. S nástupem renesance a humanismu, tedy novověku,
můžeme v Evropě mluvit o návratu lidí k přírodě a nemalou roli
v rozšiřování obzorů sehrály i objevy nových zemí a kontinentů. Podobně
tomu bylo o několik set let později v době romantismu 19. století, kdy
vznikaly i první turistické spolky pro všechny vrstvy společnosti a instituce
ochrany přírody. Pobytu v přírodě koneckonců v těch časech nahrávaly
i technické objevy využitelné v dopravě.
Moderní outdoor už je ve znamení vývoje syntetických materiálů a
technologií jejich zpracování, včetně unikátních objevů poprvé využívaných
v astronautice či armádách, jako např. gore-tex a další.
To vše předcházelo vzniku mnoha značek outdoorového vybavení, mezi které se v roce 1999 zařadil i Schwarzwolf Outdoor. Z výletu do historie se rovnou přesuneme na atraktivní téma, a to novinky z dílny této značky.
ALIZE – čelová svítilna, která podobně jako starší Pharos kombinuje hi-tech a outdoor styl do jedinečného výsledku. Má samozřejmě něco navíc – dvojí režim ovládání. Je možné ji zapínat standardně pohodlně umístěným tlačítkem nebo v režimu, kdy zapínání a vypínání je řešeno pohybovým čidlem. Pokud máte mezi svými klienty vyznavače venkovních aktivit mladší generace, Alize je (nejen) pro ně.
KABRU – tento dalekohled je vedle čelovky Alize další zástupce novinek v rubrice Baterky, optika. Přístroj s optikou 10 x 25 a čočkami s vrstvou chránící proti UV záření jsou tím pravým dárkem pro milovníky dálek.
ORIZABA – praktický batoh o objemu 27 litrů je mezi produkty rubriky Batohy přesně inovací doplňující mezery v sortimentu. Čím? Nebudeme zastírat, že tento batoh je určen hlavně mladým lidem pro běžný pobyt ve městě. Má spousty praktických vychytávek, jako je kapsa na laptop s ochrannou výztuhou, dvě kapsy na láhve, poutka na chodecké hole, karabina, pohotovostní kapsa…
MODOC – prošívanou bundu do teplotně i povětrnostně drsných podmínek jsme jako novinku zařadili na úvod rubriky Textil. V pánské i dámské variantě Modoc ze 100% polyesteru rozšiřuje sortiment softschellových, fleecových bund či větrovek značky Schwarzwolf Outdoor.
PASSAT – funkční tričko ze 100% polyesteru s krátkým rukávem a s kontrastními švy ve třech barevných variantách doplňuje řadu triček Cool Sport a Cool Fashion. U outdoorových funkčních triček je odvod potu od těla do dalších vrstev oblečení a schopnost rychlého vysychání základní podmínkou. Všechna Schwarzwolf Outdoor trička ji splňují.
ANNAPURNA – termotričko s dlouhým rukávem z polypropylenového vlákna je ve svém sortimentu hi-tech. Antibakteriální úprava na bázi iontů stříbra zajišťuje vlastnosti výše zmíněných triček „na druhou“.
EVEREST – termospodky ze stejného hi-tech materiálu jako tričko Annapurna spolu s ním poskytují celému tělu zcela nový uživatelský komfort, a to jak v pánském, tak i v dámském provedení.
MALASPIN – Bez nadsázky lze říci, že jde o klasický pletený kulich v provedení pro 21. století. Je elegantní a vyrobený z kombinace akrylu a polypropylenové fleecové podšívky.
Prostřednictvím značky Schwarzwolf Outdoor a jejího nového
katalogu vám přejeme dobrý start do nového roku a vždy správný výběr ve všem,
tedy i reklamních a dárkových předmětů.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.