Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
26.06.2009
Letos produkty Schwarzwolf vstoupily také na severoamerický kontinent. Premiéra se udála v Las Vegas na veletrhu PPAI. O reakcích tamních obchodníků i o perspektivách značky v USA jsme hovořili s Mattem Bertramem ředitelem firmy Fields Manufacturing.
Můžete porovnat letošní veletrh PPAI v Las Vegas s loňským? Letošní ročník byl samozřejmě poznamenán pokračujícími ekonomickými problémy, kterým Spojené státy, ale i zbytek světa musí čelit. Celkově objem obchodů uzavřených na stáncích poklesl, ale nálada zákazníků zůstává optimistická. Nejpatrnějším výsledkem nejistoty ohledně vývoje v příštích měsících je nárůst snahy distributorů vzdělávat koncové spotřebitele a informovat je o benefitech, které reklamní předměty nabízejí.
Jaké byly ohlasy na představení outdoorové kolekce Schwarzwolf v rámci veletrhu PPAI? Ohlas byl vskutku obrovský! Lidé byli značně překvapení vysokou kvalitou produktů při velmi dobré ceně. Někteří naši klienti dokonce už zařadili Schwarzwolf do svých nabídkových katalogů a webových stránek.
Po kterých produktech ze sortimentu Schwarzwolf očekáváte nejvyšší poptávku? Myslím, že nejoblíbenější budou nože a multifunkční nástroje. Nadčasové metalické povrchové úpravy těchto výrobků a různé možnosti praktického využití je k tomu přímo předurčují.
Co vnímáte jako nejsilnější konkurenční výhodu produktů Schwarzwolf? Mohu říci, že největší výhodou je kvalita a cena. Kvalita je srovnatelná se zbožím prodávaným v maloobchodě za mnohem vyšší ceny. Dalším plusem je skutečnost, že Schwarzwolf je úspěšnou značkou v Evropě, což ukazuje, jak velkou hodnotu tyto výrobky mají.
Jak se podle vás ekonomická krize dotkne trhu reklamních předmětů v USA obecně a jak ovlivní vstup značky Schwarzwolf na tento trh? Celkově obchod v posledních šesti měsících skutečně zpomaluje a délku budoucího období slabších prodejů nikdo nedokáže odhadnout. Já cítím, že to ještě nějaký čas potrvá, než se Schwarzwolf v USA začne prodávat na plné obrátky, ale budeme-li trpěliví, obrovský potenciál této značky se určitě pozitivně projeví.
Chcete výrobky Schwarzwolf v Americe prodávat také maloobchodníkům, nebo pouze jako reklamní předměty? Zpočátku se soustředíme na segment reklamních předmětů. Poté, co se značku Schwarzwolf podaří etablovat zde, začneme zvažovat vstup do maloobchodu.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.