Sezóna kalendářů a diářů se blíží!

21.08.2012

O výzkumu s uvedeným dotazem sice informace nemáme, ale Advertising Specialty Institute (ASI) k reklamním kalendářům zajímavé
údaje nabízí. Například, že koncový uživatel v USA vlastní v průměru dva takové produkty bez ohledu, zda jde o muže či ženu. Je možná zvláštní, že pro muže je více (54,4 %) než pro ženy (35,9 %) důležité, jak kalendář vypadá a jak moc je prestižní značka dárce. Image a vzhled kalendáře jsou také hlavní důvody, zda si jej příjemce vystaví. Nejoblíbenějšími jsou i z těchto důvodů nástěnné kalendáře. Podle ASI je vítá kolem 60 % uživatelů (opět více muži), dodavatelů i distributorů a u nás tomu jistě není jinak. V naší nabídce je 31 položek, z toho dvě třetiny novinek a pro příklad uvedeme alespoň tři.
Bridges 2013 představuje dvanáct významných světových mostních staveb i s jejich úchvatným okolím. Spolehlivý most jako symbol trvalého partnerství a jeho budoucnosti – tak bude celý příští rok kalendář působit v kancelářích vašich obchodních partnerů.
Gardens 2013 ocení spíše ženy a tématy zahrad je budete obdarovávat květinami po většinu roku, stejně tak jako dáte najevo, že vaše spolupráce neuvadá a je stále svěží.
Nature Elements 2013 svými dramatickými přírodními výjevy naznačí, že obchodní vztah je dynamický a motiv ledu jistě vyvolá dojem pevnosti a nikoliv zamrzající spolupráce.
Klasické stolní kalendáře jsou v nabídce proti digitálním zařízením sice v mírné menšině, ale i zde lze najít lahůdky, které stojí za to mít. Do domácí kuchyně, která je stále centrem rodinného dění, se hodí kalendář s recepty jednoho z našich největších kulinářských mágů – Zdeňka Polreicha. Tak jako lze podle kalendáře celý rok vařit s mistrem, tak je možné na základě doporučení Zahrádkářova roku 2013 obhospodařovat vlastní zahradu. Vnímání loga a dalších motivů dárce při oblíbených činnostech cílových skupin je bezpochyby nejlepší cesta k nim.
Reklamní diáře jsou i v epoše informačních a komunikačních technologií nepostradatelné, tím spíše, pokud se je rozhodnete individualizovat a vytvořit jedinečný diář s vlastním potiskem. Totéž se samozřejmě týká i reklamních kalendářů.

Výzkum ASI zařadil kalendáře do sedmi základních kategorií reklamních a dárkových předmětů. Bez ohledu na pořadí jsou a budou spolu s diáři jedním z pilířů 3DR, jistě i proto, že potištěný papír má po věky zcela mimořádnou, až archetypální sílu sdělení. A je-li ze 2D znásoben na 3D...

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie