21.08.2018
Tričko Schwarzwolf Outdoor za padesát korun, tričko Slazenger či mikinu Stedman nebo kožený zásobník na vizitky za stovku? A co třeba Schwarzwolf Outdoor multifunkční nože a dynamo svítilnu kolem sto padesáti korun? To a celkem ke dvěma stům reklamních předmětů ve slevách až do výše ¾ z původní ceny!
Tak tedy:
Psací potřeby – za slevy do 61 % lze pořídit firemní propisky v řádu korun jako rozdávací předměty na veletrzích a dalších promotion akcích, ale i soupravy psacích potřeb do dvou set korun pro manažery.
Kancelář – vedle psacích potřeb konferenční desky a slohy, pouzdra na mobil a iPad, vizitkovníky, diplomatky, atd. Kanceláře i školní lavice jsou vhodným prostorem pro reklamu a reklamní předměty v nich zajišťují značnou dávku loajality obdarovaných k dárcům.
Tašky - do kanceláří, škol, ale i na služební cesty a nákupy. Jak jsme psali už před čtyřmi roky, právě reklamní tašky měly u více než poloviny respondentů (53 %) výzkumu organizace ASI vliv na zvýšení pozitivního vztahu obdarovaných k inzerentům.
Nářadí – správný dodavatel zařídí i nářadí. Se slevou až 50 % to ale neumí každý a darovat kutilovi multifunkční nůž, nářadí nebo svítilnu značky Schwarzwolf Outdoor v řádu kolem sto a dvou set korun, to umíme jen my.
Reklamní textil – nejčetnější kategorie slevové rubriky čítá sedm desítek položek, ve většině značkových variant Stedman, Slazenger a Schwarzwolf Outdoor, od bavlněných a funkčních triček až po bundy a kalhoty.
Domácnost – zapalovač, fondue, nákupní taška, potřeby a soupravy na víno, sada na čaj, louskáček na ořech,… A slevy od 18 do 50 procent!
Reklamní deštníky – i v dešti bude na podzim do zpěvu nejen s deštníky ve slevě, ale s kterýmkoliv z nabídky více jak dvou set položek, vybraným přesně na míru cílové skupině.
Reklamní předměty a dárky pro volný čas jsou celoroční hit a rád je dostává každý i na začátku školní a pracovní sezóny.
V novinkách najdete přehlídku dvou tisíc položek širokého sortimentního spektra a celkem 14 značek! A kdo si počká, mnohé z nich jednou najde také ve slevách, zatímco my budeme naskladňovat další novinky. Tedy, žádné novinky versus slevy, ale obměna a vývoj nabídky podle trendů, přání zákazníků i jejich cílových skupin. Významná sezóna je před námi, vybírejte prosím.
Nejhledanější dotazy
Kategorie