To pravé pro mileniály? Reklamní předměty!

04.06.2018

V souvisejícím výzkumu asociace PPAI se v jejím závěru píše:

Online zpravodajská platforma Elite Daily uvádí, že u 88 procent mileniálů je pravděpodobné, že se stanou zákazníky značky v důsledku získání jejího propagačního produktu. Následuje 62 procent, které se stanou loajálními prostřednictvím sociálních médií.

Jak uvádí výzkum dále, klasické reklamní a mediální nástroje tuto generaci už příliš nezajímají.

Data sice vycházejí z průzkumu v USA, ale mohou platit pro celý západní svět, k němuž patříme. Generace mileniálů, nebo též Y, se narodila v rozmezí let 1980 až 2000 (jiné zdroje uvádějí 1984 až 2004 aj.) a je v USA už početnější než předchozí generace X (1960 až 1980) i než ta poválečná a má jiné postoje i styl života, které výrazně mění trh. Její příslušníci se nechtějí zakonzervovat ve svých nedostatcích, ale rozvíjet pozitivní stránky. Nepracují jen kvůli výplatě, ale hlavně pro účel a ze zájmu o věc. Nechtějí nad sebou šéfa, ale kouče, nezajímá je ani tak majetek, jako sdílení prostředků. Nevyznávají loajalitu, ale zkušenosti a zážitky, proto v jedné práci vydrží v průměru jen dva roky, zvláště když necítí šanci na osobní a profesní růst.

V současnosti je v USA už více než jeden ze tří žádaných profesionálů mileniál a s nynějším masovým odchodem poválečné generace (tzv. babyboomers) do penze se profesní, a tedy příjmové možnosti generace Y výrazně rozšíří. Do roku 2025 budou tvořit až 70 % všech pracovních sil! Ti nejstarší z této generace už nakupují a jejich počet bude sílit.

Dalším typickým znakem mileniálů je závislost na moderních ICT prostředcích, koneckonců 98 % z nich je vlastní a užívá. V porovnání s nimi se reklamní a dárkové předměty mohou jevit jako zastaralé médium, ale jak jsme už v číslech prokázali, opak je pravdou. Zatímco jiné reklamní kanály jen sdělují informace či posilují značku, 3DR předměty vedle toho hrají funkční roli v rámci spotřebního stylu. No a pokud mileniál předmět nepotřebuje, jako reprezentant komunikační generace ho nevyhodí, ale předá dál kolegům nebo přátelům.

Vybavení si značky předmětu je podmínkou spotřebitelského povědomí. S ohledem na fakt, že za posledních 10 let se pozornost populace snížila až o třetinu, hledají se správné okamžiky, jak účinně zasáhnout vědomí cílových skupin. Je jisté, že těmi pravými jsou běžné životní situace a čím déle je předmět vlastněn a užíván, tím více se také stává součástí běžného života. Spolu s ním také značka a dárce, vždyť výzkum říká, že 87 % mileniálů si pamatuje značku předmětu a 58 % její sdělení. Mějme na paměti, že v době tvořícího se sebevědomí mladého člověka je dar potvrzením, že obdarovaný má pro značku a dárce cenu. Současně mají příslušníci generace Y větší pocit výjimečnosti než starší generace a důležitá je tak i individualizace 3DR. Mileniálové si vybírají značku na základě pocitu a účelu a ty jsou doménou reklamních předmětů více než jiné nástroje reklamy. Pokud reklamní a dárkové předměty odpovídají stylu a jsou užitečné, vyvolávají v obdarovaných „Y“ zvědavost dozvědět se o značce více. Koneckonců, výzkum říká, že 87 % mileniálů se již po obdržení dárku dívá na jeho značku.

Je čas se spojit s touto generací, která zpochybňuje dosavadní způsoby podnikání a trhu. Až se její kupní síla zvětší, bude dobré být připraven. Víme, že jako nástroj efektivní reklamy 3DR předměty fungují a víme jak. Víme, že je mileniálové neodsuzují jako to dělají u jiných tradičních nástrojů reklamy a vítají je nejen jako produkty, ale součást svých příběhů a života. Chcete-li uspět i za další desítky let, investujte do nastupující generace Y.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie