Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
04.06.2018
Podívejme se na to, jak významnou cílovou skupinou je generace přelomu tisíciletí z hlediska reklamních a dárkových předmětů. Bez nadsázky platí, že tento druh reklamy je pro firmy a značky ve vztahu k mileniálům jedinečnou investicí do budoucna.
V souvisejícím výzkumu asociace PPAI se v jejím závěru píše:
Online zpravodajská platforma
Elite Daily uvádí, že u 88 procent mileniálů je pravděpodobné, že se stanou
zákazníky značky v důsledku získání jejího propagačního produktu. Následuje 62
procent, které se stanou loajálními prostřednictvím sociálních médií.
Jak uvádí výzkum dále, klasické reklamní a mediální nástroje tuto
generaci už příliš nezajímají.
Data sice vycházejí z průzkumu v USA, ale mohou platit pro
celý západní svět, k němuž patříme. Generace mileniálů, nebo též Y, se
narodila v rozmezí let 1980 až 2000 (jiné zdroje uvádějí 1984 až 2004 aj.) a je
v USA už početnější než předchozí generace X (1960 až 1980) i než ta
poválečná a má jiné postoje i styl života,
které výrazně mění trh. Její příslušníci se nechtějí zakonzervovat ve svých
nedostatcích, ale rozvíjet pozitivní stránky. Nepracují jen kvůli výplatě, ale
hlavně pro účel a ze zájmu o věc. Nechtějí nad sebou šéfa, ale kouče, nezajímá
je ani tak majetek, jako sdílení prostředků. Nevyznávají loajalitu, ale
zkušenosti a zážitky, proto v jedné práci vydrží v průměru jen dva roky,
zvláště když necítí šanci na osobní a profesní růst.
V současnosti je v USA už více než jeden ze tří žádaných
profesionálů mileniál a s nynějším masovým odchodem poválečné generace (tzv.
babyboomers) do penze se profesní, a tedy příjmové možnosti generace Y výrazně
rozšíří. Do roku 2025 budou tvořit až 70 % všech pracovních sil! Ti nejstarší z této generace už
nakupují a jejich počet bude sílit.
Dalším typickým znakem mileniálů je závislost na moderních ICT prostředcích, koneckonců 98 %
z nich je vlastní a užívá. V porovnání s nimi se reklamní a dárkové předměty mohou jevit
jako zastaralé médium, ale jak jsme už v číslech prokázali, opak je
pravdou. Zatímco jiné reklamní kanály jen sdělují informace či posilují značku,
3DR předměty vedle toho hrají funkční
roli v rámci spotřebního stylu. No a pokud mileniál předmět
nepotřebuje, jako reprezentant komunikační generace ho nevyhodí, ale předá dál
kolegům nebo přátelům.
Vybavení si značky předmětu je podmínkou spotřebitelského povědomí.
S ohledem na fakt, že za posledních 10 let se pozornost populace snížila
až o třetinu, hledají se správné okamžiky, jak účinně zasáhnout vědomí cílových
skupin. Je jisté, že těmi pravými jsou běžné životní situace a čím déle je
předmět vlastněn a užíván, tím více se také stává součástí běžného života. Spolu
s ním také značka a dárce, vždyť výzkum říká, že 87 % mileniálů si pamatuje značku předmětu a 58 % její sdělení.
Mějme na paměti, že v době tvořícího se sebevědomí mladého člověka je dar
potvrzením, že obdarovaný má pro značku a dárce cenu. Současně mají příslušníci
generace Y větší pocit výjimečnosti než starší generace a důležitá je tak i
individualizace 3DR. Mileniálové si
vybírají značku na základě pocitu a účelu a ty jsou doménou reklamních předmětů
více než jiné nástroje reklamy. Pokud reklamní a dárkové předměty
odpovídají stylu a jsou užitečné, vyvolávají v obdarovaných „Y“ zvědavost
dozvědět se o značce více. Koneckonců, výzkum říká, že 87 % mileniálů se již po
obdržení dárku dívá na jeho značku.
Je čas se spojit s touto generací, která zpochybňuje dosavadní
způsoby podnikání a trhu. Až se její kupní síla zvětší, bude dobré být
připraven. Víme, že jako nástroj
efektivní reklamy 3DR předměty fungují a víme jak. Víme, že je mileniálové
neodsuzují jako to dělají u jiných tradičních nástrojů reklamy a vítají je nejen
jako produkty, ale součást svých příběhů a života. Chcete-li uspět i za další desítky let, investujte do nastupující
generace Y.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.