V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

V pověstném koši nic neskončí

19.10.2009

Už se stalo téměř klišé spojení a současně otázka, zda přijatý dárek skončí v koši. Výzkum asociace POPAI dokládá, že nikoliv, a dokonce uvádí, že většinu dárků si jejich příjemci ponechávají pro své osobní potřeby.

Abychom byli přesní, ta nejhorší zmíněná varianta přichází v úvahu u pouhého jednoho procenta z řad obecné populace. Firemní příjemci dárky prostě nevyhazují. Druhá nepříznivá situace – předměty jsou nepoužívány a kamsi uloženy (a s tím i firemní sdělení či poselství) – u firem nastává jen ve dvou procentech, u obecné populace je tomu dvojnásobně. Šest procent firemních příjemců dárků je předá někomu jinému, u druhé zkoumané skupiny je číslo vyšší o procenta čtyři.

Jak by řekl O. Navrátil v jednom díle slavných Básníků, dále následují samá pozitiva. Celých 85 % příjemců dárků z řad obecné veřejnosti si je ponechává pro vlastní využití! Je jisté, že dárky pro ně mají při jejich masovosti univerzálnější použití a nižší cenové relace, než je tomu u dárků pro firemní zákazníky, ale právě proto je tento číselný údaj nadmíru příznivý. Obdarovaní zástupci firem dárky sami využívají z plných 92 %! V jejich případě dárci více uvažují o volbě s ohledem na konkrétní osobu, a jak se zdá, jsou velmi úspěšní.

Při výběru vánočních dárků vám přejeme, ať ty vaše patří k té šťastné většině, a aby tomu tak bylo, rádi vám pomůžeme.

graf_2

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag