Vánoční prověrka

18.10.2009

Zklamání při rozbalování dárků vystřídal úžas nad hloubkou vztahu, kdy každý neváhal obětovat to nejcennější, co měl, aby mohl udělat radost druhému. Řekl bych, že letošní „chudé“ Vánoce budou i v segmentu B2B takovou prověrkou kvality vztahů mezi partnery. Ti, jimž na partnerství nezáleží, možná uvítají krizi jako dobrou výmluvu a dárky letos úplně zruší, nebo zvolí nějaké laciné cetky. V solidních firmách však nad vhodným prezentem určitě budou více přemýšlet. Mnohem více než kdy před tím. Financí není nazbyt, nicméně potěšit druhého bychom určitě měli.
A tak asi ubude luxusních drahých souprav a poukazů a o to více se ve vánočních balíčcích objeví překvapení ušitých skutečně na míru potřeb, zálib či chutí obdarovávaného. Hledání takových věciček, které padnou do noty a udělají radost, dá samozřejmě práci, ale tato zvýšená námaha se (a v době krize obzvláště) mnohonásobně vyplatí. Dobře zvolené dárky s vánoční tématikou totiž utuží vztah mnohem více než třebas drahý, ale neužitečný lapač prachu.
Tak se s chutí pusťte do výběru a nakupování, máte totiž nejvyšší čas.
Přeji Vám šťastné a veselé.
Pavel Černý

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie