V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Vánoční prověrka

18.10.2009

Když jsem byl požádán, abych zkusil odhadnout, jaký vliv bude mít na vánoční obdarovávání právě probíhající krize, vzpomněl jsem si na povídku O. Henryho o tom, jak chudý James prodal památeční hodinky po otci, aby mohl koupit své milované ženě sadu želvovinových hřebenů, zatímco ona se nechala ostříhat a dlouhé kadeře vyměnila za zlatý řetízek k hodinkám pro něho.

Zklamání při rozbalování dárků vystřídal úžas nad hloubkou vztahu, kdy každý neváhal obětovat to nejcennější, co měl, aby mohl udělat radost druhému. Řekl bych, že letošní „chudé“ Vánoce budou i v segmentu B2B takovou prověrkou kvality vztahů mezi partnery. Ti, jimž na partnerství nezáleží, možná uvítají krizi jako dobrou výmluvu a dárky letos úplně zruší, nebo zvolí nějaké laciné cetky. V solidních firmách však nad vhodným prezentem určitě budou více přemýšlet. Mnohem více než kdy před tím. Financí není nazbyt, nicméně potěšit druhého bychom určitě měli.
A tak asi ubude luxusních drahých souprav a poukazů a o to více se ve vánočních balíčcích objeví překvapení ušitých skutečně na míru potřeb, zálib či chutí obdarovávaného. Hledání takových věciček, které padnou do noty a udělají radost, dá samozřejmě práci, ale tato zvýšená námaha se (a v době krize obzvláště) mnohonásobně vyplatí. Dobře zvolený dárek totiž utuží vztah mnohem více než třebas drahý, ale neužitečný lapač prachu.
Tak se s chutí pusťte do výběru a nakupování, máte totiž nejvyšší čas.
Přeji Vám šťastné a veselé.
Pavel Černý

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag