Pokročilé
vyhledávání
 

Věk nad 50 let výzvou pro dodavatele 3D reklamy

15.01.2010

Výše uvedený výzkum se též zabýval tím, jak vnímají koncoví zákazníci (stále jsou míněny firmy, které 3D reklamu nakupují) účinnost propagačním předmětů s ohledem na věk.

Výsledky nejsou překvapením, respondenti do 50 let je považují za účinné ve větším počtu než zákazníci nad touto věkovou hranicí. Údaje nenabízejí informace o příčinách, ale propad není naštěstí nijak zásadní.

Celých 84,3 % respondentů ve věku 18 až 34 let reklamní předměty považuje za velmi nebo dostatečně účinné. Jen o 1,9 % méně tento názor sdílí zákazníci ve věku od 35 do 50 let a ti nad 50 let ze 74,3 %. I tak je jistě pokles asi 10 % v této skupině respondentů výzvou pro firmy nabízející 3D reklamu.
Na závěr lze konstatovat, že pokud sedm z deseti respondentů ve svých kampaních propagační předměty využívá a většina je spokojena s jejich efektivitou, 3D reklama je více než optimálním reklamním nástrojem.

 

       

                                             gra_vek_nad_50_let

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag