Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
15.01.2010
Výše uvedený výzkum se též zabýval tím, jak vnímají koncoví zákazníci (stále jsou míněny firmy, které 3D reklamu nakupují) účinnost propagačním předmětů s ohledem na věk.
Celých 84,3 % respondentů ve věku 18 až 34 let reklamní předměty považuje za velmi nebo dostatečně účinné. Jen o 1,9 % méně tento názor sdílí zákazníci ve věku od 35 do 50 let a ti nad 50 let ze 74,3 %. I tak je jistě pokles asi 10 % v této skupině respondentů výzvou pro firmy nabízející 3D reklamu.
Na závěr lze konstatovat, že pokud sedm z deseti respondentů ve svých kampaních propagační předměty využívá a většina je spokojena s jejich efektivitou, 3D reklama je více než optimálním reklamním nástrojem.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.